حضور رئیسی در وزارت نفت و عذرخواهی وزیر نفت

به گزارش وبلاگ رضا، پیش از ظهر امروز سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور با حضور در وزارت نفت، به پیگیری شرایط فرایند سوخت رسانی به خودروها و فعالیت مجدد صندلی های سوخت کشور پرداخت.

حضور رئیسی در وزارت نفت و عذرخواهی وزیر نفت

رئیسی در این بازدید با بیان اینکه در راستا وضع صندلی های عرضه را آنالیز کردم که خوشبختانه شرایط مساعد بوده و سوخت گیری در جریان است، توضیح داد: کوشش ما باید این باشد که مردم هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.

عذرخواهی وزیر نفت از مردم

بعلاوه جواد اوجی درباره آخرین شرایط سوخت رسانی در صندلی ها شرح داد: از ساعات اولیه ای که سامانه سوخت در صندلی های سراسر کشور دچار اختلال شد، همکاران ما در وزارت نفت برای عرضه بنزین به صورت آفلاین و دستی اقدام کردند و این دستور سریعا به همه مراکز شرکت پخش در استان ها و شهرستان های مختلف صادر شد.

او دامه داد: نیروهای شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی برای تغییر کد سیستم کارت هوشمند و تبدیل آن به صورت دستی اقدام کردند تا مردم بتوانند به بنزین با نرخ آزاد دست پیدا نمایند.

اوجی گفت: دشمن قصد داشت با یک حمله سایبری به مردم ایران آسیب بزند، ولی با همراهی مردم شریف ایران و صبوری آنها و اعتمادی که به خادمین خودشان در وزارت نفت داشتند تیرشان به سنگ خورد.

وزیر نفت گفت: امروز بیش از 3 هزار صندلی سوخت در سراسر کشور فعال بوده و به مردم سوخت رسانی می نمایند. بنده به عنوان وزیر نفت از مردم عزیز بابت صبوری تشکر می کنم و بعلاوه عذرخواهی می کنم، اگر در ساعات اولیه با معطلی روبرو شدند.

او اظهار کرد: در حال حاضر 300 صندلی سوخت در سراسر کشور با کارت سوخت به صورت سهمیه ای بنزین را به خودروها عرضه می نمایند که فهرست این صندلی ها در سایت شرکت ملی پخش قابل مشاهده است.

وزیر نفت اضافه کرد: مردم اطمینان داشته باشند که سهمیه کارت سوخت آنها محفوظ به جای مانده است و به محض اینکه تمامی صندلی های سوخت فعال گردد، می توانند از این سهمیه استفاده نمایند.

او تأکید کرد از مردم خواهش می کنم که به شایعه افزایش قیمت بنزین توجه ننمایند، ما این شایعه را قویا تکذیب می کنیم و دولت هیچ برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد.

منبع: فرارو

به "حضور رئیسی در وزارت نفت و عذرخواهی وزیر نفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور رئیسی در وزارت نفت و عذرخواهی وزیر نفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید