جابجایی بیش از یک میلیون و 700هزار تن انواع کالا در ایلام

به گزارش وبلاگ رضا، خبرنگاران/ایلام مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تا به امروز یک میلیون و 736 هزار تن کالا به وسیله ناوگان حمل ونقل در این استان جابجا شده است.

جابجایی بیش از یک میلیون و 700هزار تن انواع کالا در ایلام

نورالله دلخواه در گفت وگو با وبلاگ رضا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: این اندازه حمل کالا به وسیله 114 هزار و 613 سرویس (بارنامه) جابجا شده و بیشترین اندازه مربوط به سیمان، گندم و انواع مصالح ساختمانی بوده است.

وی گفت:53 شرکت حمل و نقل کالا در استان ایلام فعال هستند و حدود 7000راننده نیز در بخش حمل و نقل بار در استان ایلام مشغول کار هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: سالانه بیش از 98 درصد جابجایی کالا در داخل استان به وسیله بخش حمل و نقل جاده ای صورت می گیرد که این بخش دارای قابلیت ها و امکانات گسترده ای در سطح کشور است.

دلخواه تاکید نمود: نظارت کامل بر فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی در جهت رعایت پروتکل های بهداشتی با استقرار و فعالیت 12 تیم گشت نظارتی در سطح استان بطور مستمر درحال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه روزانه و در بازه های زمانی متفاوت، گشت های کنترلی از همکاران ستادی و شهرستانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای نحوه ارائه خدمات و اندازه رعایت پروتکل ها را رصد می نمایند، گفت: در صورت مشاهده تخلف، متخلفان به کمیسیون های رسیدگی به تخلفات سازمان راهداری معرفی و برابر ضوابط با آنها برخورد خواهد شد.

دلخواه تاکید نمود: مردم می توانند به وسیله شماره پیامکی 1000141 و یا تلفن گویای 141 شکایات خود را جهت پیگیری به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام منعکس نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "جابجایی بیش از یک میلیون و 700هزار تن انواع کالا در ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جابجایی بیش از یک میلیون و 700هزار تن انواع کالا در ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید