اپل سال را پرقدرت شروع می نماید ، عرضه مک بوک ایر 15 اینچی در بهار 2023

به گزارش وبلاگ رضا، اخبار تازه حکایت از آن دارد که لپ تاپ مک بوک ایر 15 اینچی اپل یا تا انتها بهار یا تا اواخر سال جاری عرضه خواهد شد.

اپل سال را پرقدرت شروع می نماید ، عرضه مک بوک ایر 15 اینچی در بهار 2023

به گزارش وبلاگ رضا و به نقل از گیزمو چاینا، اپل با اصلاح خط فراوری خود، دو مدل نو مک بوک ایر، از جمله یک مدل کوچک تر 12 اینچی و یک مدل بزرگتر 15 اینچی، معرفی نموده است. اما مارک گورمن از بلومبرگ در گزارش نوی ادعا نموده که مدل 12 اینچی سال جاری عرضه نمی گردد، اما انتظار می رود لپ تاپ مک بوک ایر 15 اینچی اواخر سال جاری (2023) به صورت رسمی معرفی گردد.

در حال حاضر، اطلاعات زیادی در خصوص مک بوک ایر 15 اینچی آینده فاش نشده است. با این حال، راس یانگ، تحلیل گر صفحه نمایشگر، قبلا گفته بود که اپل فراوری پنل های صفحه نمایش 15.5 اینچی برای مک بوک ایر را در سه ماهه اول سال 2023 شروع خواهد نمود. اگر جدول زمانی بدون تغییر باقی بماند، این لپ تاپ می تواند به زودی بهار سال جاری به طور رسمی عرضه گردد. با توجه به اینکه صفحه نمایشگر مک بوک ایر اخیرا به روز شده است، انتظار نداریم که این شرکت یک مدل بازطراحی شده را عرضه کند. بنابراین، لپ تاپ نو نیز تقریبا همان طراحی مدل های فعلی را خواهد داشت.

از نظر سخت افزاری به احتمال زیاد در این لپ تاپ از تراشه M2 یا پردازنده M2 Pro استفاده می گردد، البته اپل هنوز آن را رسمااعلام ننموده است. انتظار می رود تراشه های نو سری M2 به زودی معرفی شوند. این تراشه ها سال جاری در چند سری دیگر از لپ تاپ های مک نیز به کار خواهند رفت.

بیشتر بخوانید:

  • مک بوک های 14 و 16 اینچی اپل عرضه شدند

مک بوک ایر 12 اینچی که قبلا اعلام شده بود سال جاری (2023) یا در سال 2024 عرضه خواهد شد، دیگر در برنامه های کوتاه مدت این شرکت نیست و این به آن معناست که این لپ تاپ 12 اینچی به این زودی ها عرضه نمی گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "اپل سال را پرقدرت شروع می نماید ، عرضه مک بوک ایر 15 اینچی در بهار 2023" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل سال را پرقدرت شروع می نماید ، عرضه مک بوک ایر 15 اینچی در بهار 2023"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید