تصویر کل خانواده آیفون 16 لو رفت؛ بازطراحی بزرگ در راه گوشی های اپل

به گزارش وبلاگ رضا، براساس تصویر فاش شده از سری آیفون 16، باید منتظر تحول بزرگی در پنل پشتی گوشی های اپل باشیم.

تصویر کل خانواده آیفون 16 لو رفت؛ بازطراحی بزرگ در راه گوشی های اپل

تصویر فاش شده از طراحی نسل بعد گوشی های آیفون خبر از بازطراحی گسترده در سری آیفون 16 می دهد. ظاهراً اپل قصد دارد چیدمان مثلثی دوربین ها را به چیدمان عمودی تغییر دهد که می تواند پس از سال ها طراحی آیفون را با تحولی گسترده روبرو کند.

افشاگری که تصویر را فاش کرده، ادعا می کند که سری آیفون 16 در پنج مدل معرفی خواهد شد: آیفون 16، آیفون 16 پرو، آیفون 16 پرو مکس، آیفون 16 اس ای و آیفون 16 اس ای پلاس. ورود آیفون SE به خانواده آیفون 16 نوعی تغییر رویکرد استراتژیک برای اپل محسوب می شود؛ اما بعید به نظر می رسد که حداقل در سری آیفون 16 چنین چیزی ببینیم.

طرح فاش شده از طراحی گوشی اپل سری آیفون 16

آیفون SE 4 (آیفون 16 اس ای) درکنار داینامیک آیلند احتمالاً به یک دوربین و نمایشگری با نرخ نوسازی 60 هرتز مجهز خواهد بود. ممکن است قیمت گوشی آیفون مدل SE نسل چهارم کمی گران تر از نسل قبل باشد.

گفته می شود مدل استاندارد آیفون 16 با نمایشگر 120 هرتز و دوربین دوگانه و عمر باتری بهبود یافته، تجربه کاربری را ارتقا می دهد و اصلی ترین رقیب گوشی سامسونگ مدل گلکسی S24 خواهد بود.

آیفون 16 پرو و پرو مکس به عنوان بهترین گوشی های آیفون احتمالاً از قابلیت های ویژه ای بهره خواهند برد و معیارهای تازهی در عملکرد و نوآوری محصولات اپل مشخص خواهند کرد. بهره مندی از هوش مصنوعی و شارژدهی چشمگیر نمونه ای از آن ها خواهد بود. شاید این تغییرات روی قیمت گوشی های اپل در نسل تازه تأثیر بگذارند.

اپل چندین سال است که طراحی آیفون را بدون تغییر چشمگیری حفظ کرده و این موضوع انتقاد عده ای از طرفداران را در پی داشته است. با افزایش فروش جهانی، اپل احتمالاً سال 2024 را موقع مناسبی برای رونمایی از طراحی تازه می داند.

فردی که تصویر منتسب به سری آیفون 16 را فاش کرده است، سابقه درخشانی در افشای اطلاعات ندارد؛ بنابراین، فعلاً نمی توانیم با قطعیت از تغییر طراحی سری آیفون 16 سخن بگوییم.

منبع: زومیت

منبع: انتخاب

به "تصویر کل خانواده آیفون 16 لو رفت؛ بازطراحی بزرگ در راه گوشی های اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویر کل خانواده آیفون 16 لو رفت؛ بازطراحی بزرگ در راه گوشی های اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید