تردد یک میلیون و 430 هزار نفر مسافر و توریست در بنادر هرمزگان

به گزارش وبلاگ رضا، تهران (پانا) - یک میلیون و 430 هزار نفر مسافر و جهانگرد از 25 اسفند سال گذشته تا 4 فروردین ماه سال جاری در بنادر و جزایر هرمزگان جابجا شدند.

تردد یک میلیون و 430 هزار نفر مسافر و توریست در بنادر هرمزگان

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، علیرضا محمدی کرجی ران؛ رئیس کمیته خدمات حمل و نقل سفرهای دریایی ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان از جابجایی درباره جابجایی مسافر و جهانگرد از طریق پایانه های مسافری دریایی هرمزگان از شروع طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروزی، گفت: جابجایی یک میلیون و 430 هزار نفر از طریق 70 شناور که به شکل تجمیع شده در امر جابه جایی مسافر و خودرو بین جزایر در حال تردد هستند، انجام گرفته است.

وی ادامه داد: از 25 اسفندماه پارسال تا به امروز، این اندازه شناور فعال در بنادر و اسکله های جهانگردی و مسافری استان، 128 هزار خودرو را بین سرزمین اصلی و جزایر استان جابجا نموده اند.

به گفته مدیر بنادر و دریانوردی هرمزگان، طی این مدت نیز بیش از 45 هزار سفر از طریق شناور انجام شده که نسبت به سال 98 و قبل ازشیوع ویروس کرونا، 35 درصد افزایش سفر به ثبت رسیده است.

محمدی کرجی ران به اخطارهای هواشناسی طی روزهای آینده اشاره نمود و اضافه کرد: براساس پیش بینی انجام شده از روز شنبه ششم فروردین تا هشتم فروردین ماه احتمال بروز طوفان شدید در شمال غرب و مواج بودن سواحل و بنادر غرب هرمزگان، وجود دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، وی گفت: تمام مسافران و جهانگردانی که در این بازه زمانی استان هرمزگان و جزایر را برای سفر خود انتخاب نموده اند، به منظور تامین سلامت خود و خانواده هایشان با بازنگری و تغییر در برنامه سفر؛ حضور در بنادر غرب هرمزگان را به زمان های دیگری بجز روزهای یاد شده موکول نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "تردد یک میلیون و 430 هزار نفر مسافر و توریست در بنادر هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردد یک میلیون و 430 هزار نفر مسافر و توریست در بنادر هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید