تخلیه صندلی تماشاگران سپاهان با دخالت فیزیکی یگان ویژه!

به گزارش وبلاگ رضا، تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 20:15 امشب در استادیوم آزادی به مصاف سپاهان اصفهان رفته است؛ دیداری که حاشیه های زیادی را از سوی طرفداران دو تیم به همراه داشته است.

تخلیه صندلی تماشاگران سپاهان با دخالت فیزیکی یگان ویژه!

* ماشین واحد سیار سازمان صدا و سیما به دلیل پرتاب سنگ از سوی تماشاگران دو تیم، جای خود را تغییر داد تا در محلی جدید مستقر گردد.

* با آغاز بازی، تعداد نیروهای یگان ویژه به طور چشمگیری افزایش یافت و آنها با دخالت فیزیکی خود، هواداران حاضر در ضلع جنوبی ورودی استادیوم را که مختص هواداران سپاهان بود، تخلیه نمایند. تماشاگران سپاهان هم به تدریج با گذشت زمان به صندلی های خود بازگشتند.

* سنگ پرانی های هواداران سبب شد تا عکاسان نتوانند پشت دروازه سپاهان در نیمه اول این دیدار قرار بگیرند؛ از این رو آنها در کنار نیمکت زردپوشانی اصفهانی مستقر شدند.

* مصدومان فراوان دیدار امروز، باعث شد تا آمبولانس های مستقر در استادیوم آزادی، مدام در حال رفت و آمد باشند.

* حاشیه های بین هواداران باعث شده بود تا امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان، بارها نگاهش را سمت صندلی مربوط به هواداران تیمش معطوف کند.

* سرمربیان دو تیم از همان ابتدای بازی به طور ایستاده در کنار زمین، مشغول تماشای بازی شدند. البته تماشاگران پرسپولیس هم بارها علیه امیر قلعه نویی شعار دادند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تخلیه صندلی تماشاگران سپاهان با دخالت فیزیکی یگان ویژه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخلیه صندلی تماشاگران سپاهان با دخالت فیزیکی یگان ویژه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید