برتری شاملی برابر فرازبام، پارسایی: بازیکنانم تمرکز نداشتند

به گزارش وبلاگ رضا، دومین بازی از دومین روز دور رفت مرحله سوم لیگ برتر هندبال مردان باشگاه های کشور امروز چهارشنبه 15 بهمن ماه در حالی پیگیری شد که تیم نیروی زمینی شهید شاملی با نتیجه 34 بر 24 برابر فراز بام خاییز دهدشت پیروز شد. نیمه اول این بازی با نتیجه 17 بر 9 به سود تیم شهید شاملی کازرون به اتمام رسید. این اختلاف امتیازی در نیمه دوم به ده گل رسید.

برتری شاملی برابر فرازبام، پارسایی: بازیکنانم تمرکز نداشتند

مهدی آزاد منجیری سرمربی تیم شهید شاملی پس از برد تیمش برابر فراز بام دهدشت گفت: از بازیکنانم تشکر می کنم که یک بازی تمرین شده خوبی انجام دادند و انفرادی بازی نکردند و نتیجه اش هم گرفتند. امروز بازیکنانم کارایی 90 درصدی داشتند. هم در دفاع و هم در حمله خوب بودیم و کادر فنی از تک تک بچه ها راضی است.

وی افزود: چهار بازی سخت پیش رو داریم و جمعه هم باید با زغال سنگ طبس به میدان برویم. البته همه بازی ها سخت است چه بازی با طبس یا بازی با فولاد. ان شاءالله ریکاوری بشویم و بعد به بازی طبس فکر می کنیم.

وی درباره سطح لیگ برتر هم گفت: بسیاری از تیم ها در سطح لیگ برتر نیستند و احساس می کنم تنها چند تیم در حد اسم لیگ برتر هستند.

مجید پارسایی، سرمربی فرازبام خائیز دهدشت پس از شکست مقابل شهید شاملی کازرون گفت: به هر حال به دلیل حواشی که بود، انتظار بازی بهتر هم نداشتیم چون بازیکنان در زمین تمرکز کافی نداشتند.

پارسایی گفت: امیدواریم که در مسابقات آینده شرایط به گونه ای باشد که بتوانیم بهتر بازیکنان را جمع و جور کنیم تا شرایط آسیب دیدگی کمتر شود. از لحاظ فنی نمی توانیم صحبت کنیم چون تیمی در اختیار ما نبود که بخواهیم روی آن کاری انجام دهیم. پس من نمی توانستم از بازیکن استفاده فنی کنم. همه تلاش ما این هست که بتوانیم تمرکزمان را برای بازی های بعدی بیشتر کنیم. قطعاً تیم با این شرایط شرایط خوبی ندارد.

وی در خصوص سطح فنی لیگ برتر امسال گفت: قطعاً با شرایط کرونا برگزاری مسابقات سخت است و ما هم از کرونا ضربه خوردیم. چون مسابقات به صورت متمرکز برگزار می شود و الان مسابقات در دید است و مقابل دوربین حس می کنیم که شرایط فنی لیگ بهتر شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برتری شاملی برابر فرازبام، پارسایی: بازیکنانم تمرکز نداشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برتری شاملی برابر فرازبام، پارسایی: بازیکنانم تمرکز نداشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید