استان قزوین آماده اجرای طرح زمستانی است

به گزارش وبلاگ رضا، جواد حق لطفی روز پنجشنبه در نشست شورای راهداری استان اظهار کرد: طی برنامه ریزی های بعمل آمده از ابتدای امسال عملیات تعمیر و نگهداری ماشین آلات راهداری این اداره کل در دستور کار قرارگرفت،

استان قزوین آماده اجرای طرح زمستانی است

وی بیان نمود: تعمیر و تجهیز این ماشین آلات و آماده بکار نمودن آنها چه قبل از فصل بارش و چه در طول فصل زمستان از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد تا عوامل راهداری بتوانند بموقع برای بازگشایی و برف روبی راهها با توجه به اهمیت و تردد محورهای مواصلاتی استان اقدام نمایند.

حق لطفی گفت: در طرح زمستانی امسال 300 نفر ازپرسنل راهداری بصورت مستقیم حضور فعال و شبانه روزی دارند و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین همزمان با شروع زمستان با استفاده از 288 دستگاه ماشین آلات سبک و نیمه سنگین و سنگین در 26 راهدارخانه استان مستقر شده اند و عملیات راهداری زمستانی را انجام می دهند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در خصوص میزان ماسه و نمک خریداری شده برای زمستان سال 97 مطرح کرد: ماسه خریداری شده 20 هزار تن و همچنین نمک خریداری شده 10 هزار تن است که برای استفاده در فصل بارش و مواقع مورد احتیاج در راهدارخانه های سطح استان ذخیره شده اند.

حق لطفی بیان نمود: امیدواریم با ایجاد بسترهای لازم و ارتقاء سطح خدمات راهداری رضایتمندی هموطنان را در این زمینه فراهم کنیم.

این نشست با حضور معاون راهداری، روسای ادارت شهرستانهای تابعه، نگهداری ابنیه راهها، نگهداری راهها و کارشناسان در محل راهدارخانه قسطین لار واقع در محور قزوین- الموت برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استان قزوین آماده اجرای طرح زمستانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استان قزوین آماده اجرای طرح زمستانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید