آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز به ایستگاه تب سنجی مجهز است

به گزارش وبلاگ رضا، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: ایستگاه تب سنجی در ورودی ساختمان اداره آموزش و پرورش این ناحیه برپا شد.

آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز به ایستگاه تب سنجی مجهز است

صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت وگو با خبرنگار از ، گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز، به منظور پیشگیری و کنترل شیوع این ویروس و در ادامه اقدامات پیشگیرانه مدیریت آموزش و پرورش این ناحیه، تست تب سنجی از تمامی کارکنان این اداره و ارباب رجوع ها، جهت آنالیز سطح سلامت آنان همه روزه انجام شد.

او با بیان اینکه برای غربالگری ورودی، از دستگاه تب سنج دیجیتالی استفاده می شد، اضافه نمود: کارکنان و ارباب رجوع ها در بدو ورود مورد ارزیابی قرار گرفتند.

به گفته نیسی گمراوی، این اقدام به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و تداوم خدمت رسانی همکاران صورت گرفت و تا زمان مهار این ویروس و برطرف خطر آن ادامه خواهد داشت.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: پیرو تصمیمات ستاد مبارزه با ویروس کرونا در آموزش و پرورش کازرون فعالیت های گسترده ای جهت مقابله با شیوع این ویروس صورت گرفت، که جلسه توجیهی مدیران مدارس، ضدعفونی کردن مدارس، قرار دادن کفپوش آغشته به مواد ضدعفونی نماینده در ورودی اداره، اسپری کردن دست های همکاران و ارباب رجوع با الکل سفید 70 درصد در ورودی اداره، ضدعفونی کردن سطوح به طور مستمر با محلول وایتکس و ... بعضی از موارد اجرا شده محسوب می گردد.

براساس این گزارش؛ جهت کم کردن اثرات تعطیلی مدارس بر کیفیت آموزشی، معلمان هم به وسیله فضای مجازی آموزش به دانش آموزان را ادامه می دهند و نیز پیغام هایی با موضوع بهداشت روانی به منظور کاهش استرس دانش آموزان و والدین برای آنان ارسال می نمایند.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز به ایستگاه تب سنجی مجهز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز به ایستگاه تب سنجی مجهز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید