آماده باش کامل ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر برای خدمت رسانی به گردشگران در موج دوم سفرهای نوروزی ، رشد 10.7 درصدی اقامت از 28 اسفند 97 تا 9 فروردین 98

به گزارش وبلاگ رضا، نشست برنامه ریزی برای ارائه خدمات به گردشگران در موج دوم سفر ، امروز یکشنبه 11 فروردین 98 با حضور فریدون محمدی بیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در محل معاونت گردشگری برگزار گردید.

آماده باش کامل ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر برای خدمت رسانی به گردشگران در موج دوم سفرهای نوروزی ، رشد 10.7 درصدی اقامت از 28 اسفند 97 تا 9 فروردین 98

به گزارش خبرنگار وبلاگ رضا، در این نشست که مدیران و نمایندگان دستگاه های مختلف عضو ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر نیز حضور داشتند، محورهای خدمات دهی مناسب به گردشگران در موج دوم سفر مورد آنالیز نهاده شد.

فریدون محمدی دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در این نشست گفت: به عنوان ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر آماده خدمت رسانی به همه مسافران نوروزی و گردشگران هستیم. این ستاد با همکاری تمام دستگاه های عضو در آماده باش کامل به سر می برد.

او اضافه نمود: تمام ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در 31 استان کشور نیز آمادگی کامل برای خدمت رسانی به مسافران را دارند.

محمدی گفت: مسافران نوروزی و گردشگران قبل از سفر اطلاعات لازم را کسب نمایند و در صورت اطمینان از شرایط نامساعد جوی و عدم ایمنی راه ها، از سفر خود داری نمایند و سفر خود را به نقطه دیگری از کشور برنامه ریزی نمایند.

دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با بیان این که، این ستاد متولی خدمات سفر در سراسر کشور است اضافه نمود: آنچه که برای این ستاد مهم است خدماتی است که به مسافران ارائه می گردد.

محمدی گفت: از 28 اسفند 97 تا سرانجام روز 9 فروردین 98، شاهد رشد 10.7 درصدی میزان اقامت گردشگران در استان های مختلف نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم.

او گفت: در این مدت، استان های مازندران، بوشهر، خراسان رضوی و اصفهان رتبه اول تا چهارم بازدید گردشگران از جاذبه های گردشگری و آثار فرهنگی تاریخی و نیز اقامت را دارند.

محمدی خاطر نشان کرد: سال جاری استان های کم تر شناخته شده، نیز رشد بسیار خوبی داشتند به گونه ای که خراسان جنوبی، کرمانشاه، ایلام و آذربایجان غربی در بین استان های کمتر شناخته شده، میزبان بیشترین گردشگران نوروزی بودند.

در این نشست به صورت ویدئو کنفرانسی، با 10 استان ارتباط برقرار شد و گزارش های لازم از بعضی از استان ها در ارتباط با آمادگی آن ها برای خدمات رسانی شایسته به مسافران نوروزی دریافت شد.

در این ارتباط ویدئویی مسئولان گردشگری استان های، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، خوزستان، خراسان رضوی، هرمزگان، مازندران، گلستان، سمنان و قزوین به ارائه گزارش به ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر پرداختند.

نمایندگان اورژانس، سازمان راهداری، هواشناسی، سازمان هواپیمایی کشوری و مدیرکل دفتر هماهنگی و توافق های ملی معاونت گردشگری نیز در این نشست به ارائه گزارش به ستاد مرکزی خدمات سفر پرداختند.

منبع: میراث آریا

به "آماده باش کامل ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر برای خدمت رسانی به گردشگران در موج دوم سفرهای نوروزی ، رشد 10.7 درصدی اقامت از 28 اسفند 97 تا 9 فروردین 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده باش کامل ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر برای خدمت رسانی به گردشگران در موج دوم سفرهای نوروزی ، رشد 10.7 درصدی اقامت از 28 اسفند 97 تا 9 فروردین 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید