شهر زیبا در آلپ، اسلوونی

به گزارش وبلاگ رضا، Bovec ، Littoral ، اسلوونی . این شهر در دره زیبای Trenta واقع‌شده و با کوه‌های آلپ و هم‌مرز با ایتالیا احاطه شده‌است . در واقع ، فیلم سازان اخیرا ً به یک مکان محبوب توسط فیلمسازان تبدیل شده‌است که آن را انتخاب می‌کنند تا داستان‌های حماسی آن‌ها فراموش‌نشدنی شود . تعجبی ندارد که Bovec از گردشگری لذت ببرد چون آن یکی از محبوب‌ترین مقصدهای اسلوونی است .

شهر زیبا در آلپ، اسلوونی

رودخانه Soca که منبع آن در اینجا یافت می‌شود ، احتمالا ً مهم‌ترین شگفتی طبیعی در اینجا است . این نام به خاطر آب فیروزه‌ای پر جنب و جوش معروف است و بنا بر این نام مستعار آن ، زیبایی زمرد است . گردشگران به اینجا می‌آیند تا در ورزش‌های آبی مختلف ، به خصوص کایاک سواری و ماهی گیری شرکت کنند . طبیعت بکر و دره‌های باریک ، فرصت‌های بزرگی را برای پیاده‌روی و یا حتی paraglide فراهم می‌کنند .
چرا به آنجا بروی ؟
طبیعت زیبا و دست‌نخورده گستره‌ای از فعالیت‌ها را فراهم می‌کند . همچنین تمام امکانات را پیدا خواهید کرد ، چون مقصد توریستی معروفی است .
کی به آنجا بروی ؟
همه سال دور : پیاده‌روی ، canyoning و کایاک سواری در طول بخش گرم‌تر سال ، به اسکی در تفریحگاه‌های اسکی در طول زمستان بروید .
چطور به آنجا برسیم ؟
تنها 136 کیلومتر ( 85 مایل ) از لیوبلیانا است . با اتوبوس یا اتومبیل به آنجا بروید . مسافرت از اتریش و ایتالیا سواری بسیار زیبایی را فراهم می‌کند .

به "شهر زیبا در آلپ، اسلوونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر زیبا در آلپ، اسلوونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید