8 قانون راک برای رسیدن به موفقیت

به گزارش وبلاگ رضا، خبرنگاران - ترجمه از پردیس بختیاری: دواین جانسون، مشهور به د راک، کشتی کج کار (قهرمان 10 دوره دنیا)، بازیگر آمریکایی، فراوری کننده و کشتی گیر حرفه ای نیمه بازنشسته است. ورود او به کشتی کج او را به شهرت و محبوبیت زیادی رساند و باعث شد او اولین فیلم هایش را تجربه کند. جانسون در سال 1996 وارد کشتی حرفه ای شد و تا سال 2004 به یکی از بزرگترین سوپراستار های دبلیو دبلیو ای تبدیل شد.

8 قانون راک برای رسیدن به موفقیت

او پس از ورود به حرفه بازیگری و سینما محبوبیت زیادی کسب کرد و به شهرت خود اضافه نمود. در سال 2013 مجله فوربز در لیست سالانه خود، جانسون را در رتبه 25 ام قدرتمندترین افراد مشهور ذکر کرد. در سال 2016 تایم 100 او را بانفوذترین فرد دنیا نامید. همچنین در سال 2015، مجله عضله و تناسب اندام او را مرد قرن نامید.

مجله فوربز در سال 2018 در لیست سالانه 100 سلبریتی پردرآمد خود دواین جانسون را با 124 میلیون دلار درآمد سالانه، پنجمین سلبریتی پردرآمد در دنیا نامید. اما راک این همه پیروزیت را ساده به دست نیاورد. او برای رسیدن به پیروزیت قوانین خاص خود را دارد که در ادامه مطلب به بعضی از مهمترین های آن ها اشاره نموده ایم.

او برنامه دقیقی برای خواب اش دارد

اگر به برنامه خواب آدم های مشهور و پیروز دنیا دقت نموده باشید، خواهید دید که آن ها برنامه خواب متفاوتی دارند. راک نیز جزو افرادی ست که اعتقاد دارد خواب وقت تلف کردن است. او برای این که وقت باارزشش را در طول روز از دست ندهد تنها 3 تا 5 ساعت در شبانه روز می خوابد. به گفته خودش: من همواره قبل از طلوع آفتاب از خواب بیدار می شوم. من معمولا صبح ها 2 ساعت در تنهایی و سکوت خانه، زمانی که اعضای خانواده ام خواب هستم، به سر می برم. من این دو ساعت را وقت برنامه ریزی برای کار هایی که باید در طول روز انجام دهم، صرف می کنم. مدیتیشن نیز از دیگر کار هایی ست که بعد از بیدار شدن از خواب انجام می دهم تا برای کل روزم تمرکز لازم را داشته باشم.

او برنامه ورزشی خاصی را دنبال می نماید

ورزش یکی از اولویت های زندگی راک است. او به عنوان بازیکن فوتبال در دوران دانشگاه و پس از آن کشتی، می داند چگونه ورزش کند تا ماهیچه هایش را از دست ندهد. او هر 7 روز هفته را ورزش می نماید، اما برنامه هایی که برای هر روزش در نظر گرفته، متفاوت است. او ابتدا کارش را با وزنه های سبک، اما تعداد ست های بالا آغاز می نماید و هر روز که می گذرد، وزنه های سنگین تر با تعداد ست کمتر می زند. او این روند را یک ماه دنبال می نماید سپس برای ماه بعد برنامه جدیدی می ریزد. اگر او بخواهد که برای حضور در فیلمی اندام خود را آماده تر از همواره کند، این برنامه را 3 تا 4 ماه قبل از آغاز فیلمبرداری انجام می دهد.

رژیم غذایی او سرشار از پروتئین است

هر فرد ورزشکاری که به اندام و ماهیچه های خود اهمیت دهد، می داند که پروتئین چقدر برای ساخت ماهیچه ضروری است. راک نیز به اهمیت این موضوع مطلع است، اما پایش را فراتر از دیگر ورزشکاران می گذارد. او برای این که فرم اندامش را حفظ کند، بیش از 5000 کالری در روز می خورد. او این مقدار کالری را در 7 وعده غذایی تقسیم می نماید که شامل ماهی کاد، تخم مرغ، استیک، مرغ، سبزیجات و سیب زمینی ست. شاید برایتان جالب باشد که بدانید که او در یک سال بیش از یک سوم یک تن ماهی کاد را به تنهایی مصرف کرد.

او به هوادارانش اهمیت زیادی می دهد

اگر چه بعضی از ستاره ها برای هوادارانشان وقت نمی گذارند، اما راک اینگونه نیست. او به هوادارانش اهمیت زیادی می دهد. به گفته او: من یاد گرفتم که مهمترین رابطه ای که می توانم در کارم داشته باشم، رابطه با هوادارنم است. نام او به دلیل سلفی هایش با هواداران خود در کتاب گینس ثبت شده است. او در خلال اکران فیلم سن اندریاس فقط در 3 دقیقه بیش از 105 سلفی با هوادارانش گرفت. استیون مرچنت، کارگردان معروف، همواره راک را به خاطر این که هوادارانش را سورپرایز می نماید، تحسین می نماید. اگر چه او مشغله کاری زیادی دارد، اما همواره زمانی را برای ارتباط با هوادارانش خالی می نماید. او در حال حاضر 138 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد.

او از شکست هایش نمی ترسد

هر آدم پیروز در زندگی اش تجربه شکست دارد که راک نیز از این قائده مستثنی نیست. او آرزو های زیادی در سر داشت، اما نتوانست به همه آن ها دست یابد، اما ناامید نشد و راه های دیگر را امتحان کرد. او آنقدر جنگید تا در نهایت توانست به جایی که لیاقتش را دارد، برسد. به عنوان مثال او از تیم فوتبال دانشگاه اش که یکی از آرزوهایش بود اخراج شد، اما دست از کوشش برنداشت و به رشته دیگری، کشتی کج، روی آورد.

او ویدیویی از خلاصه زندگی اش را برای هوادارانش در اینستاگرام منتشر کرد. در آن ویدیو نشان داد که چندین بار بازنده شد و بی پول شد، اما دست از کوشش برنداشت. او به هوادارانش گفت: گاهی ما چیز هایی را آرزو می کنم که به آن ها دست نمی یابیم، اما باید به سرنوشت اعتماد کرد، زیرا شاید همان نرسیدن و راه دیگری را انتخاب کردن، ما را به خوشبختی برساند.

ثبات، کلید پیروزیت اوست

به نظر شما راک در چند فیلم حضور داشته است؟ 104 تا! به راستی حضور همیشگی او در فیلم ها تاثیر زیادی بر شهرت و محبوبیت اش گذاشت. او خودش اعتراف کرد که یکی از علت های پیروزیت اش ثبات است. او می گوید: پیروزیت همواره با خوب بودن به دست نمی آید، این ثبات در خوب بودن و کوشش کردن است که پیروزیت را همیشگی می نماید. اگر شما هر روز به کوشش تان ادامه دهید، در نهایت به هدف تان خواهید رسید.

او برای هدف هایش می جنگد

راک برای هر هدفی که در سر دارد، بی وقفه کوشش می نماید. او اعتقاد دارد: اگر برای رسیدن به هدف هایمان عرق بریزیم، در نهایت مورد احترام اطرافیان مان قرار خواهیم گرفت. اما اگر بنشینیم و منتظر سرنوشت باشیم تا راهی را در مقابل ما قرار دهد، به هیچ جا نخواهیم رسید. این خود ماییم که با کوشش مان دیده می شویم؛ بنابراین اگر هدفی واقعی در سر دارید، برای آن بجنگید.

از هر فرصتی استفاده می نماید

به گفته راک: شما نباید بنشینید و به گذر زمان که آرزوهایتان را با خود می برد، نگاه کنید. شما باید از هر شانسی که در مقابل تن قرار می گیرد، هر چند کوچک، برای رسیدن به هدف هایتان بهره ببرید. اگر دری در مقابل شما نهاده شد، آن را نزنید، آن را بکوبید تا باز گردد. با لبخند به داخل بروید و خودتان را معرفی کنید. هیچ رازی برای پیروزیت وجود ندارد، همین که برای رسیدن به آرزوهایتان عطش داشته باشید و برای آن ها کوشش کنید، به هر چه بخواهید می رسید. به 5 سال گذشته خود فکر کنید، 5 سال آینده را نیز تصور کنید. ببینید که دوست دارید در آینده در چه موقعیت و مقامی باشید. همین خیالپردازی به شما انگیزه می دهد تا روی اهداف آینده تان تمرکز کنید.

منبع: therichest

منبع: برترین ها

به "8 قانون راک برای رسیدن به موفقیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 قانون راک برای رسیدن به موفقیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید