کسب دومین مدال طلای مرادی در دوومیدانی جایزه بزرگ آسیا

به گزارش وبلاگ رضا، در مرحله پایانی مسابقات دو و میدانی جایزه بزرگ آسیا که عصر امروز (آدینه) 17 خرداد ماه در چونگ کینگ چین برگزار گردید نمایندگان دو ومیدانی ایران به یک مدال طلا و دو مقام چهارمی دست یافتند.

کسب دومین مدال طلای مرادی در دوومیدانی جایزه بزرگ آسیا

در ماده 800 متر امیر مرادی دونده کشورمان با درخشش دوباره خود با رکورد 1:49.99 دقیقه اول شد و با رفتن روی سکوی نخست این رقابت، جایزه یک هزار و پانصد دلاری را هم گرفت. وی در مرحله نخست که روز سه شنبه برگزار گردید با زمان 1:49.49 دقیقه به عنوان نخست رسیده بود. مرادی با کسب دومین مدال طلای خود در ماده 800 متر این مسابقات سه هزار دلار جایزه کسب کرد.

دیگر نماینده دو و میدانی ایران در ماده 800 متر، عبدالرحیم درزاده که در مرحله نخست با زمان 1:51.45 دقیقه چهارم شده بود در مرحله پایانی نیز با شایستگی و با ثبت زمان 1:53.21 دقیقه به همین مقام دست یافت.

شاهین مهردلان پرتابگر شایسته وزنه دو و میدانی ایران در رقابت با رقبای خود با پرتابی به طول 18.35 متر سکوی این مسابقات را از دست داد و به عنوان چهارمی بسنده کرد. مهردلان در دور نخست این مسابقات با رکورد قابل قبول 19.09 متر سوم شد و جایزه پانصد دلاری نیز کسب کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کسب دومین مدال طلای مرادی در دوومیدانی جایزه بزرگ آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب دومین مدال طلای مرادی در دوومیدانی جایزه بزرگ آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید