ژابی آلونسو از اتهام فرار مالیاتی تبرئه شد

به گزارش وبلاگ رضا، کوشش هافبک اسپانیایی سابق تیم رئال مادرید با اداره مالیات کشورش برای اثبات عدم تخلف مالیاتی اش نتیجه داد.

ژابی آلونسو از اتهام فرار مالیاتی تبرئه شد

به گزارش وبلاگ رضا و به نقل از نشریه مارکا، ژابی آلونسو هافبک اسپانیایی سابق تیم فوتبال رئال مادرید که اکنون راهنمایی تیم دوم باشگاه رئال سوسیه داد را برعهده دارد، از فشار روانی ناشی از متهم شدنش به کلاهبرداری مالیاتی خلاص شد چرا که دادگاه رسیدگی کننده به این پفراینده، او را از این اتهام تبرئه کرد.

آلونسو از سوی اداره مالیات اسپانیا به سه فقره تخلف مالیاتی در سال های 2010ف 2011 و 2012 متهم شده بود و به همین سبب دادستانی اسپانیا برای مجازات او، دو سال و نیم حبس تعزیری درخواست نموده بود. با وجود برخورداری از امکان پرداخت جریمه به جای رفتن پشت میله ها، آلونسو بر بی گناهی اش تأکید کرد و حاضر به پرداخت این جریمه نشد.

به این ترتیب او با ریسک رفتن به زندان ترجیح داد که فرآیند رسیدگی به پفراینده اش ادامه پیدا کند و امروز (سه شنبه) اعلام شد که با توجه به عدم مدارک کافی برای اثبات اتهامات، بازیکن سابق لیورپول تبرئه شده است.

نکته مهم در خصوص این پفراینده آن است که آلونسو تنها فرد در تمام افراد سرشناسی است که در فوتبال اسپانیا به تخلف مالیاتی و دور زده سازمان خزانه داری این کشور متهم شده اند - افرادی مانند لیونل مسی، کریستیانو رونالدو، مارسلو، لوکا مودریچ، دیه گو کاستا و خاویر ماسچرانو- اما به جای پرداخت جریمه اجازه داد فرایند رسیدگی به پفراینده او کامل گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ژابی آلونسو از اتهام فرار مالیاتی تبرئه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژابی آلونسو از اتهام فرار مالیاتی تبرئه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید