پیشنهاد حیرت انگیز رئال مادرید برای خرید امباپه

به گزارش وبلاگ رضا، یک نشریه معتبر فرانسوی مدعی شده که کهکشانی ها با پیشنهادی خارق العاده به دنبال جذب مهاجم فرانسوی پاری سن ژرمن هستند.

پیشنهاد حیرت انگیز رئال مادرید برای خرید امباپه

به گزارش وبلاگ رضا، نشریه فرانس فوتبال در گزارشی نوشته است که باشگاه رئال مادرید که تا چندی پیش گفته می شد به خرید نیمار تمایل دارد، اکنون به دنبال هم تیمی فرانسوی او، کیلیان امباپه است و برای به دست آوردن وی پیشنهادی عملاً غیرقابل رد آماده نموده است.

طبق گزارش این نشریه معتبر فرانسوی، زیدان با وجود آنکه از مسئولان باشگاه رئال مادرید خواسته خریدهای مانند ادن ازار و پل پوگبا انجام دهند، امیدوار است که بتواند هموطنش را متقاعد کند که پاریس را به مقصد مادرید ترک کند. رقمی که فرانس فوتبال مدعی شده رئال مادرید برای خرید امباپه کنار گذاشته 280 میلیون یوروست که اگر مورد قبول PSG قرار بگیرد، بالاترین رقم ثبت شده برای خرید یک بازیکن در تاریخ فوتبال خواهد بود و رکورد فعلی که با 222 میلیون یورو برای انتقال نیمار از بارسلونا به پاری سن ژرمن است را خواهد شکست.

پاری سن ژرمن دو سال پیش امباپه را که یکی از آینده دارترین بازیکنان دنیای فوتبال است، در حالی در ازای 180 میلیون یورو از موناکو خرید که همان زمان هم زیدان شدیداً این بازیکن فرانسوی را برای پیوستن به کهکشانی ها وسوسه نموده بود هرچند او در نهایت به توصیه پدرش در فرانسه ماند.

فرانس فوتبال نوشته است 280 میلیون یورویی که رئال مادرید برای خرید امباپه در نظر گرفته اگرچه نجومی است، اما برای متقاعد کردن مالکان قطری PSG برای فروش ستاره 20 ساله شان کافی نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پیشنهاد حیرت انگیز رئال مادرید برای خرید امباپه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد حیرت انگیز رئال مادرید برای خرید امباپه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید