هدف ما ایجاد بستر حمل و نقل ایمن است

به گزارش وبلاگ رضا، همزمان با روز حمل و نقل و ایمنی، شهردار منطقه 8 بخشی از جهت کار خود را با دوچرخه پیمود.

هدف ما ایجاد بستر حمل و نقل ایمن است

به ، صبح امروز مسعود رنجبریان شهردار منطقه 8 به همراه معاونین خدمات شهری و محیط زیست، حمل و نقل و ترافیک، شهردار ناحیه 3، جهت خیابان جانبازان غربی حد فاصل میدان نبوت تا میدان امام رضا (ع) را با دوچرخه رکاب زد.

رنجبریان در این بازدید به مصادف شدن روز حمل و نقل و ایمنی با سه شنبه های بدون خودرو اشاره نمود و گفت: این همزمانی روز حمل ونقل و سه شنبه های بدون خودرو باعث شد بیش از گذشته بر موضوع حمل و نقل پاک و البته حمل و نقل ایمن تاکید داشته باشیم. بعلاوه در شهرداری منطقه 8 بر اساس تاکید مدیریت شهری مرکز بر لزوم استفاده از حمل و نقل پاک به ویژه دوچرخه، اهتمام و اقدامات مثبت و تاثیرگذاری را در دستورکار داریم. از جمله توسعه جهت دوچرخه سواری در معابر پر تردد درخیابان دماوند و جانبازان و از سویی دیگر با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه سعی بر بهسازی و توسعه جهت ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه خطوط اتوبوس داریم که در این زمینه می توان به جانمایی ایستگاه اتوبوس بی آر تی در بزرگراه امام علی (ع) حد فاصل ایستگاه شهید حیدری و فرجام در آینده نزدیک اشاره نمود.

رنجبریان بعلاوه در فرایند بازدید از میدان امام رضا (ع) تاکید نمود: ما در بحث اصلاحات هندسی اساس کار و هدف را ایجاد زیر ساخت برای حمل و نقل ایمن قرار داده ایم و از همین رو یکی از اقدامات مستمر و تاثیرگذار در کنترل ترافیک و روان سازی آن بحث اصلاحات هندسی ترافیکی و آرام سازی محور های پرتردد و پر ترافیک است که نمونه آن در میدان امام رضا (ع) است که این روز ها آرام سازی و اصلاح هندسی آن به لحاظ تردد خودرو ها در جهت های مختلف در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار منطقه 8 در خاتمه بازدید به لزوم وجود زیرساخت ها و بستر مناسب برای توسعه حمل و نقل عمومی و استفاده شهفرایندان از دوچرخه تاکید ویژه کرد و گفت: هنگامی که شهفرایندان را به استفاده از حمل و نقل عمومی تشویق می کنیم باید زیر ساخت آن را فراهم کنیم از همین رو در امسال توسعه خطوط مترو در منطقه را پیگیری خواهیم کرد و جهت دوچرخه سواری را در محور ها و معابر تعریف شده به خاتمه خواهیم رساند و همیشه شهفرایندان را به استفاده از دوچرخه برای سفر های درون شهری تشویق می کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "هدف ما ایجاد بستر حمل و نقل ایمن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدف ما ایجاد بستر حمل و نقل ایمن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید