معرفی هتل نووتل دیره سیتی سنتر دبی ، 4 ستاره

به گزارش وبلاگ رضا، اگر به دنبال هتلی 4 ستاره در دبی هستید، که موقعیتی مناسب داشته باشد، به شما پیشنهاد می دهیم که به سراغ هتل نووتل دیره سیتی سنتر دبی Hotel Novotel Dubai Deira City Centre بروید. هتلی که دقیقا در روبروی مرکز خرید سیتی سنتر دیره دبی واقع شده و برای بچه ها نیز مرکز تفریحی عالی دارد. در نتیجه این هتل را به خانواده هایی که در تور دبی شرکت می نمایند، پیشنهاد می دهیم. به دیگر بازارهای دبی مانند بازار ادویه، بازار صلا، دبی هریتیج دبی و نهر دبی هم بسیار نزدیک خواهید بود. این هتل تا فرودگاه دبی، حدود 2.5 کیلومتر فاصله داشته و تنها با 10 دقیقه رانندگی می توانید به هتل، برسانید. در متن زیر، مجله خبرنگاران خصوصیات رفاهی، تفریحی، موقعیت هتل و چگونگی دسترسی داشتن به جاذبه های دیدنی این شهر از هتل نووتل دیره سیتی سنتر دبی را بیان می کنیم.

معرفی هتل نووتل دیره سیتی سنتر دبی ، 4 ستاره

خدمات رفاهی هتل نووتل دیره سیتی سنتر دبی

ساختمان هتل در سال 2008 میلادی ساحته شده است. میز پذیرش شبانه روزی شما را برای دسترسی به اتاقتان هدایت می کند. این هتل 4 ستاره دسترسی شما را به مرکز تجاری و خرید راحت می کند. امکانات متعدد هتل برای مهمانان تجاری نیز، بسیار بوده و فضای کنفرانسی به اندازه 120 متر مربع دارد. برای رفتن به مراکز خرید می توانید ترانسفر بگیرید. کافی نت، ترانسفر فرودگاهی، خدمات تور و گردشگری دبی، کتابخانه، اتاق دیداری با امکانات مورد احتیاج افراد برای سمینارها و تجارت، خدمات نظافت اتاق ها و البته شستشو و اتوکشی آن ها از جمله امکانات مختصری است که در اینجا خواهید دید. اگر فرصت خرید سوغاتی در این شهر به دست نیاوردید، نگران نباشید.

ورود به هتل نووتل دیره سیتی سنتر دبی، از ساعت 2 بعد از ظهر بوده و تا ساعت 12.30 صبح ادامه دارد. هنگام ظهر نیز باید اتاق خود را تحویل دهید. حداقل سن ورود به این هتل، برای چک این 18 سال است. ساختمان هتل، 9 طبقه داشته و 4 اتاق دیدار دارد.

اقامت بچه ها بین 2 تا 16 سال، در هتل نووتل دیره سیتی سنتر دبی رایگان است؛ البته به شرطی که از تخت های موجود در اتاق استفاده گردد. برای تخت اضافه باید هزینه جداگانه بپردازید. ضمناً امکانات میز پذیرش و هتل شامل خدمات زیر است:

پذیرش شبانه روزی، خدمات فکس یا فتوکپی، خدمات تور و خشکشویی هم دارد. کارکنان هتل به 4 زبان صحبت می نمایند که زبان های انگلیسی، هندی، فرانسوی و عربی هم در میان آن ها وجود دارد. حیوانات حق ورود به این هتل را ندارند.

امکانات تفریحی هتل نووتل دیره سیتی سنتر دبی

در فضای بیرون از هتل، مبلمانی راحت و تراسی آفتابگیر قرار گرفته است. برای تورهای تفریحی و یا نمایش فیلم های سینما، می توانید بلیط تهیه کنید. در نزدیکی هتل، به سراغ زمین گلف 3 کیلومتری بروید. استخر شنا به همراه بخشی برای بچه ها و با امکانات به روز در هتل نووتل دیره سیتی سنتر دبی امکان شنا را برایتان فراهم کرده است. بازی ها و تفریحات سرگرم نماینده در اتاق بازی قرار داده شده است. در کنار آن، مرکز و باشگاه تناسب اندام وجود دارد.

استخر آبگرم هم از دیگر امکانات تفریحی این هتل است. برای رزرو تور دبی به این صفحه بروید.

رستوران های هتل:

بوفه صبحانه این هتل، هر روزه از ساعت 06:30 صبح تا 10:30 در دسترس است. خدمات سرو غذا در اتاق ها شبانه روزی بوده و نام و خدمات این رستوران ها به توضیح زیر است.

  • رستوران طلا (Tala Restaurant): اگر به غذاهای بین المللی علاقه مند هستید، به این رستوران رفته و صبحانه، ناهار و شام را سفارش دهید. این رستوران هر روزه باز است.
  • کافه ورتیگو (Vertigo): این کافه بهترین دسر ها و غذاهای بین المللی را ارائه می دهد و هر روزه باز است. در این مکان می توانید انواع شیرینی ها و قهوه ها را هم سفارش دهید.

امکانات اتاق های هتل نووتل دیره سیتی سنتر دبی

تعداد اتاق های این هتل، 188 اتاق بوده و تمام امکانات مورد احتیاج شما را داراست. برای سوئیت های خانوادگی امکاناتی بیشتری در نظر گرفته شده است تا اقامتی فوق العاده راحت با خانواده و بچه ها خود داشته باشید. خانواده های مهمان، از امکانات مراقبت از بچه ها و اتاق بازی برای بچه ها می توانند بهره مند شوند. حتی در اتاق هتل و اینترنت وای فای دارند. میز مطالعه و مبلمانی زیبا دارند و اقامت شما را درون اتاق با احساسی خوشایند تکمیل می نمایند. تمام امکانات درون حمام ها همانند شامپوها، نرم نماینده ها، خمیر دندان، دستمال کاغذی، مسواک و … هستند. حیوانات نیز حق ورود به این هتل را دارند. سرویس بیدار کردن مهمان هم دارند.

  • و بسیاری دیگر

برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از این هتل، می توانید سری به قسمت رزرو هتل دبی در سایت وبلاگ رضا بزنید.

انواع اتاق های هتل نووتل دیره سیتی سنتر دبی

تمام اتاق های هتل، اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ رایگان دارند. برخی اتاق ها، منظره زیبایی از شهر دبی را نمایش می دهند. در حمام ها وان واقع شده است.

  • اتاق دبل اکسکیوتیو: اتاقی با یک تخت کینگ دو نفره بوده که 25 متر مربع مسحت دارد. حمام این اتاق، وان و دوش را با هم دارد.
  • اتاق تریپل سوپریور: همانطور که از نام اتاق پیداست، یک تخت کویین دو نفره به همراه دوش و وان در حمام دارد. مساحت آن، حدود 25 متر مربع دارد.
  • اتاق سوپریور دبل: یک تخت دو نفره کویین دارد. مساحت اتاق، 25 متر مربع بوده و دوش و وان در حمام دارد.
  • اتاق سوپریور دبل با مبل راحتی: تمام امکانات اتاق سوپریور دبل را دارد منتها یک تخت مبلی و راحتی اضافه نیز در آن قرار داده شده است. امکان اقامت 3 نفر را دارد.
  • اتاق استاندارد دبل: در این اتاق 25 متر مربعی، یک تخت دو نفره و یک تخت مبلی قرار داده شده است.
  • اتاق استاندارد: با 19 متر مربع مساحت و دو تخت یک نفره برای اقامت شما مهمانان آماده شده است. نمایی رو به شهر هم دارد.

فاصله هتل تا جاذبه های دبی

فاصله هتل نووتل دیره سیتی سنتر دبی به مرکز خرید سیتی سنتر دیره، تنها 200 متر یعنی کمتر از 5 دقیقه پیاده روی است. برج ساعت دیره، در 800 متری هتل واقع شده است. پل شناور دبی هم در 900 متری این مکان است. نهر دبی دیره تنها 1.2 کیلومتر تا هتل فاصله دارد.

  • ایستگاه مترو سیتی سنتر دبی: این ایستکاه مترو در نزدیکی و در 200 متری هتل است. از این ایستگاه می توانید مستقیم به دیگر نقاط دبی بروید.
  • دبی کورت: در نزدیکی و 1.3 کیلومتری هتل است. پس با 5 دقیقه رانندگی هم می توانید خود را به آنجا برسانید.
  • برج خلیفه: تا شما 6 کیلومتر فاصله دارد. با تاکسی 15 دقیقه ای می رسید.
  • دبی مال: 2 کیلومتر تا هتل نووتل دیره سیتی سنتر دبی فاصله دارد. می توانید با تاکسی 10 دقیقه یا کمتر خود را به آنجا برسانید.
  • مرکز خرید سیتی واک: تا این فروشگاه 8 کیلومتر فاصله داشته که اگر با تاکسی بروید، 15 دقیقه در راه خواهید بود.
  • دبی آکواریوم و باغ وحش زیر آبی: این مرکز تفریحی نیز در 8.2 کیلومتری هتل بوده که با آن هم با 15 دقیقه ای رانندگی به آنجا می رسید.
  • آکواریوم شارجه: تا هتل تقریبا 1 کیلومتر فاصله دارد. تاکسی 12 دقیقه ای شما را به این مکان می رساند. از ترانسفر هتل هم می توانید بهره ببرید.
  • مسجد گرند: این پارک در مسافت 8 کیلومتری قرار داشته که برای رسیدن به آن توسط تاکسی حدود 5 دقیقه زمان احتیاج دارید.
  • فرودگاه بین المللی دبی: 2.5 کیلومتر فاصله تا این فرودگاه است که توسط تاکسی 10 دقیقه ای این جهت طی می گردد.
  • فرودگاه بین المللی المکتوم: تا این هتل حدود 43.5 کیلومتر فاصله دارد و با 50 دقیقه رانندگی یا ترانسفر فرودگاهی به ورودی هتل خواهید رسید.
  • فرودگاه بین المللی شارجه: 3 کیلومتر است که با تاکسی نیم ساعت تا هتل فاصله دارید.

موقعیت هتل نووتل دیره سیتی سنتر دبی

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

امارات، دبی، روبروی مرکز خرید سیتی سنتر دیره، ناحیه بندر سعید، خیابان هشتم

8th street, Port Saeed District, Front of Deira City CentreMall - Dubai - United Arab Emirates

منبع: booking.com

منبع: الی گشت

به "معرفی هتل نووتل دیره سیتی سنتر دبی ، 4 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل نووتل دیره سیتی سنتر دبی ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید