لزوم ساماندهی سفره خانه های سنتی بستان آباد

به گزارش وبلاگ رضا، فرماندار شهرستان بستان آباد بر ضرورت ساماندهی سفره خانه های سنتی تاکید نمود و مجوزدار کردن آن ها را یادآور شد.

لزوم ساماندهی سفره خانه های سنتی بستان آباد

به گزارش وبلاگ رضا از تبریز، الهیاری فرماندار شهرستان بستان آباد در جلسه کارگروه بهداشت و سلامت این شهرستان با بیان اینکه ساماندهی سفره خانه های سنتی با رعایت ضوابط قانونی در حوزه استحفاظی این شهرستان ضروری است گفت: متاسفانه در بعضی از سفره خانه های سنتی فاقد پروانه کسب شاهد بعضی مسائل غیراخلاقی و غیربهداشتی هستیم.

الهیاری ضرورت ساماندهی سفره خانه های سنتی و مجوزدار کردن آن ها را یادآور شد و توضیح داد: با سفره خانه های سنتی که مسائل بهداشتی و شئونات اسلامی را رعایت نکنند برخورد قانونی می گردد.

نوری نماینده مردم شهرستان بستان آباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به مسائل بعضی از سفره خانه های سنتی در محدوده قزلجه میدان و اینکه در این حوزه دوگانگی مدیریت مشاهده می گردد اضافه کرد: کلیه امور و مسائل در محدوده شهرستان که در نزدیکی شهرستان تبریز است باید در خود شهرستان بستان آباد حل و فصل گردد.

نوری اظهار داشت: متاسفانه رستوران ها و سفره خانه های سنتی در این شهرستان بیشترین ضرر و زیان را در زمان شیوع کرونا دیدند.

درستی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز هم در این جلسه با اشاره به قدرت بالای انتقال سویه نو ویروس کرونا گفت: با وجود اینکه این ویروس در کشور مشاهده شده در استان ما گزارش نشده است.

درستی با بیان اینکه زنگ آماده باش برای مقابله با موج ششم بیماری کرونا در کشور و استان ما به صدا در آمده است تاکید نمود: تنها راه مقابله با کرونا تزریق دوز سوم واکسن کرونا در افراد بالای 18 سال و رعایت دقیق شیوه نامه بهداشتی است.

وی از اجرای طرح بازدید از مدارس به وسیله بهداشت و درمان استان اطلاع داد و اضافه کرد:چنانچه مدرسه ای امکان رعایت اصول بهداشتی را نداشته باشد بسته می گردد.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "لزوم ساماندهی سفره خانه های سنتی بستان آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم ساماندهی سفره خانه های سنتی بستان آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید