قدرتمندترین پردازنده هوش مصنوعی رونمایی شد

به گزارش وبلاگ رضا، هواوی از بزرگترین و قدرتمندترین تراشه پردازنده مبتنی بر هوش مصنوعی در دنیا رونمایی کرد.

قدرتمندترین پردازنده هوش مصنوعی رونمایی شد

به گزارش وبلاگ رضا، هوش مصنوعی یکی از جدیدترین و محبوب ترین فناوری های روز دنیا به شمار می رود که در صنایع و حوزه های مختلفی همچون تکنولوژی، خودروسازی، شهرسازی، هوا و فضا و غیره کاربردهای فراوانی خواهد داشت و به روند رشد و پیشرفت بشر در زمینه های مختلف یاری بسزایی خواهد نمود.

شرکت چینی هواوی روز گذشته رسما از تراشه پردازنده Ascend 910 که بزرگترین و قدرتمندترین پردازنده مبتنی بر هوش مصنوعی در دنیا است، رونمایی و پرده برداری کرد تا به تمامی غول های تکنولوژی در دنیا ثابت کند که در راستای پیشرفت به سوی دنیای هوشمندانه تر گام های بلند و مستحکمی برداشته است.

بر اساس گزارش وب سایت interestingengineering، اریک ژو، مدیر بخش هوش مصنوعی در شرکت هواوی، در این خصوص اظهار داشت: ما از اکتبر سال گذشته که از برنامه های دقیق خود در فناوری های هوش مصنوعی خبر داده و سخن گفتیم، پیشرفت های قابل توجهی داشته ایم.

وی در ادامه اضافه نمود: خوشبختانه همه چیز از واحد تحقیق و توسعه گرفته تا راه اندازی خط فراوری، طبق برنامه به پیش رفته است و ما طبق وعده های خود، در آینده ای نزدیک قادر خواهیم بود یک پردازنده قوی مبتنی بر هوش مصنوعی را فراوری و به بازارهای دنیای عرضه کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "قدرتمندترین پردازنده هوش مصنوعی رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدرتمندترین پردازنده هوش مصنوعی رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید