شکست استقلال برابر پدیده در نیمه اول، نمایشی جذاب در استادیوم زیبا

به گزارش وبلاگ رضا، دیدار تیم های فوتبال پدیده مشهد و استقلال تهران در هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر از ساعت 20:15 امروز شنبه در استادیوم زیبای امام رضا (ع) شروع شد که نیمه اول این بازی با رجحان یک بر صفر تیم میزبان به خاتمه رسید. بهنام برزای (8) برای پدیده گل زد.

شکست استقلال برابر پدیده در نیمه اول، نمایشی جذاب در استادیوم زیبا

بازی در حالی شروع شد که تماشاگران جایگاه های استادیوم را تکمیل نموده بودند تا شور و نشاط خاصی بر استادیوم حاکم گردد. با این حال هنوز بازی شکل و شمایل جذابی به خود نگرفته بود که بهنام برزای با فرار از میان مدافعان استقلال در موقعیت تک به تک نهاده شد که ضربه او ابتدا از بین پاهای سیدحسین حسینی عبور کرد و در ادامه خود این بازیکن به توپ رسید و ضربه نهایی را وارد کرد.

در ادامه استقلال نمایش قابل قبولی داشت و چندین بار تا آستانه باز کردن دروازه تیم میزبان پیش رفت اما دفاع کم اشتباه شاگردان یحیی گل محمدی این اجازه را به آبی های تهران نداد که دروازه را باز نمایند و کار را به تساوی بکشانند.

استقلال هر چند نیمه اول را واگذار کرد اما نمایش قابل قبولی داشت و بازیکنانش کوشش زیادی کردند تا به گل برسند اما پدیده هم نمایش خوب و کم نقصی داشت.

در دقیقه 43 سرمربی استقلال اقدام به تعویض کرد و داریوش شجاعیان را از زمین بیرون کشید و مرتضی تبریزی را به میدان فرستاد. این تصمیم شفر به مذاق شجاعیان خوش نیامد و او با تبریزی دست نداد و قصد نداشت روی نیمکت بنشیند اما پشیمان شد و با وساطت چند بازیکن روی نیمکت نشست.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شکست استقلال برابر پدیده در نیمه اول، نمایشی جذاب در استادیوم زیبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست استقلال برابر پدیده در نیمه اول، نمایشی جذاب در استادیوم زیبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید