خبرنگار نباید کبوتر نامه بر پشت اتاق مسئول باشد

به گزارش وبلاگ رضا، خدادی گفت: خبرنگار باید بیان کننده مسائل مردم باشد و از تولید کمیتی به سمت کیفیتی حرکت کند.

خبرنگار نباید کبوتر نامه بر پشت اتاق مسئول باشد

به گزارش خبرنگار ، محمد خدادی معاونت مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که مهمان مراسم تجلیل از وبلاگ رضا بود در سخنانی گفت: چند نکته در صحبت من است با وبلاگ رضا و مسئولان که امیدوارم مورد توجه انها قرار بگیرد.

معاون مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان نمود:امروز شبیه هیچ روزی نیست و اگر بتوانیم به ارزش امروز توجه کنیم به طور حتم رستگار خواهیم شد و به عاقبت خواهیم رسید.

خدادی با اشاره به این نکته که اگر از روش های قدیمی استفاده کنیم به طور حتم به مشکل می خوریم ، افزود: رسانه امروز نباید دنبال هوادار باشد بلکه باید زبان شهروندان باشد و مسائل را منعکس کند که اگر خلاف این موضوع باشد به طور حتم شهردتری و شهر به مشکل خواهد خورد.

او با تاکید بر این نکته که مسئولان از گزارش عددی و رقمی خارج شوند شرح داد؛ اگر مسئولان و مدیران قصد گزارش دادن از عملکرد خود دارند باید طوری گزارش دهند که گزارش انها مردم را اغنا کند.

معاون مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در صحبت خود با وبلاگ رضا بیان نمود: باید از کمیت خارج شوید و به دنبال تولید محتوا با کیفیت باشید چرا که اعتقاد من این است که هیچ مسئله ای ندارد اگر روزی سخن پنج شهروند ما تیتر روزنانه ها و خبرگزاری ها شود.

خدادی افزود: باید همگرایی بین مسئولان و وبلاگ رضا ایجاد شود و خبرنگار از شکل کبوتر نامه بر پشت در اتاق مسئول حارج شود و محتوا تولید کنند.

او با تاکید بر این نکته که رسانه باید ابزار انتقال پیام باشد، شرح داد؛ بیشتر از پیش باید مسائل مردم از زبان رسانه ها مطرح شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "خبرنگار نباید کبوتر نامه بر پشت اتاق مسئول باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگار نباید کبوتر نامه بر پشت اتاق مسئول باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید