حق پرسپولیس برد بود، استقلال بی برنامه بازی کرد

به گزارش وبلاگ رضا، هشتاد و نهمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و سوم هجدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر از ساعت 16 امروز شنبه در استادیوم آزادی تهران به میزبانی سرخپوشان شروع شد که این دیدار با فزونی یک بر صفر شاگردان برانکو به انتها رسید. احمد نورالهی (20) برای پرسپولیس گل زد. اشکان خورشیدی قضاوت این دیدار بر عهده داشت.

حق پرسپولیس برد بود، استقلال بی برنامه بازی کرد

محمد پنجعلی بعد از این بازی گفت: بازی بسیار خوبی را تماشا کردیم پرسپولیس مستحق پرسپولیس بود و به آن دست پیدا کرد. قرمزپوشان یک بازی با برنامه و منطقی را ارائه دادند و اعتقاد دارم از درون دروازه تا خط حمله قرمزپوشان همه یک هدف را دنبال می کردند و آن هم برد برابر استقلال بود.

وی در پاسخ به این سوال که کدام بازیکن از پرسپولیس بهتر از سایر بازیکنان بود گفت: به اعتقاد من فوتبال یک بازی گروهی است و همه توانستند یک بازی خوب و منطقی ارائه داده و با وحدت و همدلی که بین آنها وجود دارد به پیروزی دست پیدا نمایند.

پنجعلی در مورد عملکرد استقلال هم گفت: آبی پوشان تهرانی آغاز خوبی داشتند در دقایق ابتدایی بازی کاملاً در اختیار آنها بود اما رفته رفته پرسپولیس حاکم بر توپ و زمین شد و توانست از گل خود حفاظت نموده و سه امتیاز حساس را کسب کند.

کاپیتان پیشین تیم پرسپولیس گفت: به اعتقاد من و با تمام احترامی که برای استقلال قائل هستم آنها در نیمه دوم بی برنامه بودند و تنها کاری که انجام می دادند سانتر کردن بود که مدافعان پرسپولیس به خوبی متوجه این موضوع شده بودند و اجازه ندادند بازیکنان استقلال از سانترهای خود استفاده نمایند.

وی در خاتمه گفت: نقش طرفداران امروز بسیار پررنگ بود و آنها با حمایت همه جانبه از تیم شأن در این پیروزی شریک بودند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حق پرسپولیس برد بود، استقلال بی برنامه بازی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حق پرسپولیس برد بود، استقلال بی برنامه بازی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید