تیمداری سایپا در بانوان؛ از بازارگرمی تا حمایت

به گزارش وبلاگ رضا، ورزش زنان همیشه مسائل عدیده ای داشته، به خصوص در بخش باشگاهداری معمولا حمایت خاصی صورت نگرفته. در این شرایط است که خبر تیمداری سایپا در بخش بانوان در دو رشته جلب توجه می نماید.

تیمداری سایپا در بانوان؛ از بازارگرمی تا حمایت

مصطفی مدبر مدیرعامل سایپا با اعلام خبر تیم داری این باشگاه در بخش فوتسال و والیبال بانوان می گوید: در نظر داریم با توجه به اهمیت سلامت و ورزش در بین بانوان، با حضور پررنگ در این حوزه، در راستا توسعه ورزش این قشر از آحاد جامعه گام برداریم. او در ادامه همان حرف های تکراری که درباره بانوان گفته می گردد را به زبان می آورد و از ضرورت توجه به این بخش می گوید: فعالیت های ورزشی برای حفظ سلامت انسان امری لازم و لازم است که بانوان نیز از این امر مستثنی نیستند و سلامت بانوان نیز با ورزش کردن تأمین می گردد. از این رو باشگاه سایپا میخواهد با حضور دوباره در عرصه ورزش بانوان، سهم خود را در راستا توسعه و استعدادیابی در این حوزه ایفا نماید.

باشگاه سایپا در حالی چنین تصمیمی گرفته که باید دید مسوولان این باشگاه تا چه حد می خواهند در این بخش هزینه نمایند و آیا مثل خیلی از باشگاه های دیگر صرفا از زنان استفاده تبلیغاتی می نمایند؟ در بسیاری از رشته های مختلف رخ داده که تیم ها در ابتدای فصل برای حضور در لیگ های مختلف اعلام آمادگی نموده اند اما در نیمه راه دختران رها شده اند. امروز تعداد زیادی از دختران ورزشکار هستند که از تیم های باشگاهی طلب دارند و کسی نیست که حتی حرف شان را بشنود.

4،230

منبع: ایران ورزشی

به "تیمداری سایپا در بانوان؛ از بازارگرمی تا حمایت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیمداری سایپا در بانوان؛ از بازارگرمی تا حمایت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید