تعطیلی مراکز تفریحی و گردشگری مازندران

به گزارش وبلاگ رضا، طبق اعلام معاونت گردشگری مازندران، تمامی اماکن و مجموعه های تفریح، تفریحی و توریستی سراسر این استان به علت شیوع گسترده کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.

تعطیلی مراکز تفریحی و گردشگری مازندران

مهران حسنی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مازندران، از تعطیلی تمامی اماکن و مجموعه های تفریح و تفریحی و توریستی سراسر استان اطلاع داد. حسنی در این باره چنین گفت:

با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و براساس تصمیم گیری ستاد مقابله با کرونا تمامی مجموعه های تفریحی و توریستی استان مازندران تعطیل است.

طبق گفته های معاونت گردشگری استان مازندران واحدهای پذیرایی و اقامتی در شهرستان هایی که در شرایط قرمز قرار دارند نیز با 50 درصد ظرفیت و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی خدمات ارائه می دهند. وی در ادامه توضیح داد:

دستورالعمل های لازم به واحدهای گردشگری ابلاغ شده است و نظارت و بازرسی های لازم برای حسن اجرای این دستورالعمل ها انجام می گردد.

طبق اعلام این مقام مسئول شروع به کار مجدد تأسیسات گردشگری و فعالیت آن ها منوط به تصمیم ستاد استانی پیشگیری و مبارزه با کرونا است و در در جلسه آینده ستاد ملی مبارزه با کرونا در وزارتخانه متبوع در رابطه با زمان فعالیت و بازگشایی مراکز تفریح و تفریحی و توریستی تصمیم گیری خواهد شد.

منبع: کجارو / میراث آریا

به "تعطیلی مراکز تفریحی و گردشگری مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی مراکز تفریحی و گردشگری مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید