تست کرونای بازیکنان والیبال سپاهان منفی بود، تمرینات را شروع کردیم

به گزارش وبلاگ رضا، با اعلام کمیته رویدادها و مسابقات والیبال، رقابت های لیگ برتر از شهریورماه شروع خواهد شد. تیم والیبال سپاهان با راهنمایی رحمان محمدی راد از روز یکشنبه تمرینات خود را برای حضور در رقابت ها شروع کرد.

تست کرونای بازیکنان والیبال سپاهان منفی بود، تمرینات را شروع کردیم

رحمان محمدی راد در مصاحبه با وبلاگ رضا درباره آغاز تمرینات تیم والیبال سپاهان گفت: از روز شنبه بازیکنان دور یکدیگر جمع شده، خوشبختانه باشگاه سپاهان با یک آزمایشگاه معتبر قرارداد بست و تست کرونای بازیکنان و کادر فنی روز شنبه گرفته شد که پاسخ آن منفی بود. بعدازظهر روز یکشنبه نیز تمرینات را آغاز کردیم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان ادامه داد: باشگاه سپاهان به واسطه تیم داری در فوتبال تجربه کافی دارد و همکاری لازم را با تیم والیبال انجام داد. در چند پست تغییراتی را اعمال کردیم تا تیمی با کیفیت روانه مسابقات کنیم. با توجه به اینکه حدود چهار ماه بازیکنان از تمرینات توپی به دور بوده اند، سعی بر این است در دو هفته ابتدایی شدت تمرینات را کاهشی آغاز کنیم و رفته رفته آن را افزایش دهیم.

وی درباره آغاز به کار تمرینات تیم والیبال سپاهان گفت: امیدوارم آغاز تمرینات ما نویدی برای آغاز کار سایر تیم ها باشد و والیبال به زودی رایج و روان گردد و ان شاءالله مسابقات نیز طبق اعلام فدراسیون از شهریورماه آغاز گردد.

محمدی راد درباره شانس قهرمانی سپاهان توضیح داد: سال جاری لیگ سختی خواهیم داشت. 5-4 تیم شانس قهرمانی دارند. ما نیز حق تیممان را قهرمانی می دانیم و برای آن با تمام وجود کوشش خواهیم کرد.

وی در انتها گفت: افتخار حضور در باشگاه سپاهان را دارم. امیدوارم بهترین نتیجه را به ارمغان آوریم تا دل طرفداران را شاد و مدیران را به دلیل سرمایه گذاری در والیبال خوشحال کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تست کرونای بازیکنان والیبال سپاهان منفی بود، تمرینات را شروع کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست کرونای بازیکنان والیبال سپاهان منفی بود، تمرینات را شروع کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید