بازی موبایلی تازه کینگدام هارتس در 2024 عرضه می گردد؛ تریلر تازه آن را ببینید

به گزارش وبلاگ رضا، کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) به تازگی اعلام نموده که بازی اکشن و نقش آفرینی Kingdom Hearts Missing-Link در 2024 عرضه خواهد شد.

بازی موبایلی تازه کینگدام هارتس در 2024 عرضه می گردد؛ تریلر تازه آن را ببینید

این بازی موبایلی تازه، به عنوان بخشی از جشن بیستمین سالگرد اسکوئر انیکس، در آپریل گذشته جایی که این شرکت بازی Kingdom Hearts IV را نیز معرفی کرد، به نمایش گذاشته شد. اکنون شرکت سازنده تیزر تریلر تازهی از آن منتشر نموده است که بخش های مختلف بازی را به نمایش می گذارد. در این ویدیو، فردی را می بینیم که احتمالا قهرمان بازی در Scala ad Caelum است، یک کلان شهر خاص که کسانی که نسخه سوم را به انتها رسانده اند، آن را می شناسند.

این تیزر بعلاوه مبارزات نقش آفرینی بازی را نیز به نمایش می گذارد که به نظر ترکیبی از مکانیک های Kingdom Hearts: Chain of Memories و گیم پلی استاندارد اکشن و نقش آفرینی های موبایلی است. در این میان بعلاوه بعضی از شخصیت های دیزنی را در بازی می بینیم که از بین آن ها می توان به آریل از پری دریایی کوچولو، سیمبا از شیرشاه و بایمکس از Big Hero 6 اشاره نمود.

تریلر تازه بعلاوه خاطرنشان می نماید که بازی از یک داستان کاملا تازه با شخصیت های کاملاً تازه در دورانی جدا شده از تاریخ رونمایی خواهد نمود. این دوران، با توجه به گفته شخصیت اصلی بازی، در نهایت به دست فراموشی سپرده خواهد شد.

لازم به ذکر است که بازی Kingdom Hearts Missing-Link در تاریخی نامعلوم 2024 برای اندروید و iOS عرضه خواهد شد. کاربران در بریتانیا و استرالیا می توانند از هم اکنون تا 19 نوامبر (28 آبان) امسال، برای تست بتای بازی به وسیله وبسایت رسمی بازی ثبت نام نمایند. این نسخه به طور کلی در دسترس 3 هزار نفر قرار خواهد گرفت که 1500 نفر در اندروید و 1500 نفر در iOS را شامل می گردد.

نسخه بتا در 29 نوامبر (8 آذر) در دسترس کاربران iOS قرار می گیرد، با این حال دارندگان اندروید باید تا ژانویه سال آینده منتظر بمانند. طبیعتا با انتشار این نسخه اخبار بیشتری در خصوص بازی اصلی نیز منتشر خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی موبایلی تازه کینگدام هارتس در 2024 عرضه می گردد؛ تریلر تازه آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی موبایلی تازه کینگدام هارتس در 2024 عرضه می گردد؛ تریلر تازه آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید