این گوشی هوشمند مخصوص گیم در خود فن خنک کننده دارد، عکس

به گزارش وبلاگ رضا، گوشی Nubia Red Magic 3 مخصوص گیم در خود فن خنک کننده جای داده است.

این گوشی هوشمند مخصوص گیم در خود فن خنک کننده دارد، عکس

به گزارش وبلاگ رضا، گوشی هوشمند جدید قادر به ضبط ویدئویی 8K بوده و با سیستم لوله کشی مسی در پشت گوشی به سیستم خنک کننده مجهز شده تا گیمر دچار مشکل داغی نشود.

پیش تر ایسوس و بلک شارک سیستم مشابهی را روی گوشی خود گذاشته بودند، اما کمپانی چینی مدل Red Magic 3 را بر اساس سیستم خنک کننده مایع به علاوه فن خنک کننده داخلی بنانهاده است.

فن جدید 14000 دور در دقیقه می چرخد و تحت استاندارد ایمنی IP55 محفظه خاصی برایش تعبیه شده است تا ایمنی کاربر هنگام بازی کردن به مخاطره نیفتد. کمپانی نوبیا فن داخلی را تا 30 هزار ساعت گارانتی کرده است.

ترکیب لوله مسی و فن داخلی تا 5 برابر گرما را نسبت به متد فعلی به بیرون می فرستد و گوشی را خنک تر از مدل های کنونی می کند.

نکته دیگر استفاده دومنظوره از دکمه حسگر که می توان به عنوان دکمه مخصوص گیم آن را فشار داد و استفاده کرد.

داشبورد مخصوصی به نام Red Magic Game Space 2.0 روی گوشی تعبیه شده و اجازه دسترسی به کتابخانه مخصوص گیم، تنظیم سرعت فن و ستینگز گوشی برای ضبط از روی اسکرین را به کاربر می دهد.

این گوشی با اندروید 9، نمایشگر 6.65 اینچی امولد فول اچ دی را در خود جای داده و نرخ رفرش آن 90 هرتز است. پردازنده اسنپ دراگون 855 با 12 گیگ رم، 256 گیگ حافظه داخلی با باتری 5000 میلی آمپر ساعت و شارژ سریع 4.0، در کنار دوربین 48 مگاپیکسلی، اسپیکر استریو با فناوری صوتی DTS:X سوراند؛ بخشی از مشخصات سخت افزاری گوشی نوبیا است که 640 دلار قیمت گذاری شده است.

مدل مجهز به 6 گیگ رم و 64 گیگ حافظه 430 دلار قیمت دارد.

5656

منبع: خبرآنلاین

به "این گوشی هوشمند مخصوص گیم در خود فن خنک کننده دارد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این گوشی هوشمند مخصوص گیم در خود فن خنک کننده دارد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید