اظهارات تند آذری خطاب به مدیران عامل باشگاه های فوتبال

به گزارش وبلاگ رضا، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان ضمن اظهار تعجب از تکذیب برخی امضا کنندگان نامه اصلاح اساسنامه فدراسیون، تاکید کرد عواقب مخالفت با فیفا در برگزاری انتخابات معین و روشن است.

اظهارات تند آذری خطاب به مدیران عامل باشگاه های فوتبال

به گزارش وبلاگ رضا به نقل از ورزش3، سعید آذری درباره انتخابات فدراسیون فوتبال و جدیدترین اخبار پیرامون آن گفت: جدیدترین خبر همان نامه دوم فیفا بود که به فدراسیون فوتبال ما زده شد و در آن تاکید کردند که انتخابات بدون اصلاح اساسنامه امکان پذیر نیست. برخی افراد هم در کشور خودمان دارند به این قضیه دامن می زنند که انتخابات نباید برگزار شود. ما باید کسانی که دنبال اصلاح اساسنامه هستند، از عزیزانی که دنبال جلوگیری از انتخابات هستند، جدا کنیم. اینطور نیست که هرکس انتقاد کرد، بخواهد جلوی انتخابات را بگیرد.

وی اضافه کرد: در تاریخ 1 اسفند من با آقای شکوری صحبت کردم و گفتم ایراداتی به این اساسنامه وارد هست و طبق همین اساسنامه که شما دارید، در اولین مجمعی که برگزار می شود باید این ایرادها طرح شود و پیشنهاد اصلاح داده شود. متاسفانه هیچ نظارتی بر عملکرد سازمان های ورزشی ما اعمال نمی شود. نظارت بر عملکرد این نیست که شما چقدر پول خرج می کنید و برنامه ها چطور پیش می رود بلکه این است که شما چقدر قوانین بین المللی و سازمان های بالادستی را در ابعاد بین المللی رعایت می کنید.

آذری ادامه داد: به ما گفتند بر اساس بند 2 ماده 30، باید 10 نفر این پیشنهاد شما را تایید کنند. من هم از 10 نفر از مدیران باشگاه های فوتبال و فوتسال در رده های لیگ دو، لیگ یک و لیگ برتر امضا گرفته بودم و دیروز به فدراسیون اعلام کردیم. برایم خیلی جالب است که برخوردی که با یکی دو نفر از آنها شده برخورد خوبی نیست. ما نمی توانیم در همین اساسنامه ای که خود عزیزان نوشته اند، بگوییم همه بندها را قبول داریم جز بند 30! این درخواستی که فقط به صورت پیشنهاد برای اصلاح اساسنامه رفته، طبق بند 2 ماده 30 نوشته شده و کاملا منطبق بر همان اساسنامه ای است که آقایان اعتقاد دارند انتخابات باید مبتنی بر آن انجام شود.

وی اضافه کرد: تمام امضاهای این 10 عضو مجمع موجود است. دیشب متاسفانه باخبر شدم که یکی از این عزیزان امضای خود را تکذیب کرده بود که من هم مجبور شدم فرم امضا شده ایشان را روی اینستاگرام منتشر کنم و نشان دهم که اگر حرفی می زنم، مبتنی بر مستنداتی است که در دست دارم. از عزیزان مجمع می خواهم حالا که همه ما مواضع فیفا را می دانیم و از تبعات احتاقتصادی مخالفت کردن با فیفا باخبر هستیم، حداقل همین اساسنامه را یک بار بخوانند و ببینند چقدر ایراد دارد.

آذری در اینستاگرام شخصی خود نیز درباره تکذیب برخی امضاهای موجود در نامه دیروز نوشت: گاهی وقتا برای رسیدن به یه هدف متعالی باید حتی تنهایی ایستاد. مهم نیست هنوز آدمهایی که عاشق فوتبال و اصلاحاتش هستن در مجمع زیادن. نا امیدی بزرگترین گناه بشره. نا امید نمیشیم.

او در جای دیگری نیز گفت: حالا اینکه بعد از انتشار و ارسال نامه چه اتفاقی افتاده برای من مهم نیست، چون از ابتدا گفتم که به دنبال 10 مرد برای امضا نامه می گشتم.

سعید آذری در این مورد ادامه می دهد: اعضای مجمع فدراسیون فوتبال بدانند که فقط به میزی که پشت آن نشسته اند یا کسی که مدیر بالا دستی آنهاست یا آدم هایی که به آنها سفارش می کنند، تعهد ندارند. اگر ما در مجمع صندلی ای را اشغال کرده ایم، باید بدانیم این 75 رای، نشانه تعهد ما به آینده فوتبال ایران است. رشته ای که جوانان بسیاری به آن دل بسته و می خواهند با پا گذاشتن در این راستا به موفقیت برسند، پیشرفت کنند، زندگی اقتصادی خود و اطرافیانشان را متحول کنند و ...

مدیرعامل فولاد در ادامه گفت: مگر فهمیدن چیزی که من می گویم اینقدر سخت است؟ ما با این روش ها و شکل قدیمی به نتیجه ای نمی رسیم و فوتبال ما قربانی همین ملاحظات و همین پشت پرده ها و ریش سفیدی ها شده و اعضای مجمع در تمام این سالها هرگز تعهد اجتماعی خود را نسبت به کسانی که رزق و روزی شان را می دهند، انجام نداده اند.

وی اضافه کرد: تا کی قرار است در به همان پاشنه قدیمی بچرخد و تصمیمات فوتبال بدون توجه به مسئولیت های ذاتی پستی که به ما هدیه شده، گرفته شود. آقایان محترم، فردا سعید آذری هم می رود و فوتبال می ماند. دلتان به حال این فوتبال و جوان های مملکت بسوزد. آنها بیشتر از مدیران بالا دستی و کسانی که دست از سر این فوتبال برنمی دارند، به عملکرد درست شما محتاج اند.

  • تعویق انتخابات فدراسیون فوتبال تکذیب شد
منبع: همشهری آنلاین

به "اظهارات تند آذری خطاب به مدیران عامل باشگاه های فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات تند آذری خطاب به مدیران عامل باشگاه های فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید