ارزان ترین مکانهای گردشگری دنیا در 12 ماه سال

به گزارش وبلاگ رضا، در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران شما را با ارزان ترین جاهای گردشگری دنیا آشنا خواهیم کرد.

ارزان ترین مکانهای گردشگری دنیا در 12 ماه سال

همواره برای سفر باید برنامه ریزی و هدف داشت تا بتوانید به موقع و در زمان درست به سفر بروید تا از این طریق بتوانید هزینه های سفر را پایین بیاورید. پس بهتر است بدانید باید در چه ماه هایی از سال به کجا سفر کنید تا بیشترین لذت ببرید و در حین حال کمترین هزینه ها را متحمل شوید. در دنیا مکانهای جالب و دیدنی فراوانی وجود دارند که مورد توجه گردشگران بوده و هستند اما برای رفتن به این مکانها بهتر است در فصولی که گردشگر کمتری دارند بروید تا از این طریق سفری ارزان برای شما رقم بخورد . در این مقاله مکانهای ارزان قیمت در طول سال را برای شما معرفی می کنیم.

بوستون آمریکا

اگر چهارم جولای را به جای روز کلمب (12 اکتبر) برای سفر به بوستون انتخاب کنید می توانید شبی 120 دلار در هزینه اقامت خود صرفه جویی کنید. در ضمن در این ماه، هوا بهتر است. بوستون بیست و سومین شهر بزرگ آمریکا است. تعدادی از مشهورترین دانشگاه های دنیا در این شهر قرار دارند.

سیدنی استرالیا

طبق اطلاعات به دست آمده از سایت بوکینگ، با سفر در این ماه می توانید تا 44 درصد نسبت به فصل های پرگردشگر در هزینه اقامت صرفه جویی کنید. آب و هوای این فصل سیدنی هم بسیار مطبوع و ملایم است و برای سفر مناسب است. سیدنی نماد کشور استرالیا است. در هر گوشه ای از سیدنی، می توان ردپایی از فرهنگ های گوناگون را مشاهده کرد که در کنار جاذبه های طبیعی، مراکز تفریحی، پارک های ملی و حفاظت شده، موزه ها و گالری های هنری باعث شهرت دنیای شهر شده اند.

نیویورک سیتی

تابستان های نیویورک بسیار گرم است بنابراین هنگام رزرو هتل دقت کنید که اتاق تان وسایل سرمایشی مناسب داشته باشد. در این فصل می توانید از جشنواره ها و رویدادهای تابستانی لذت ببرید، در پارک ها کنسرت های زنده و تئاترهای مختلف را تماشا کنید که اتفاقا رایگان هستند. برای اینکه از بیشترین میزان تخفیف در اماکن اقامتی بهره ببرید، هفته آخر ماه را برای سفر انتخاب کنید. این شهر یکی از قطب های فرهنگی، سیاسی و مالی دنیا است. عده ای به دلیل اهمیت سیاسی، مالی و فرهنگی منحصربه فرد نیویورک، این شهر را پایتخت دنیا نامیده اند. شهر نیویورک با داشتن بیش از 53 آسمانخراش با ارتفاع بیش از 200 متر، بیشترین تعداد آسمانخراش را در میان شهرهای دنیا دارد.

برلین آلمان

این پایتخت زیبای اروپایی در تمام طول سال قیمت های نسبتا مناسبی برای اماکن اقامتی دارد اما در آگوست، قیمت ها به کمترین میزان خود می رسد. هزینه هتل ها در حدود 100 دلار است. برلین، بزرگ ترین و از نظر تاریخی مهم ترین ایالت آلمان است. جاذبه های تاریخی و فرهنگی این شهر، برلین را به عنوان یکی از مراکز فرهنگی دنیا تبدیل نموده است.

اورلاندو آمریکا

قیمت هتل های اورلاندو در این فصل 40 درصد فصل های پرگردشگر سال است. یعنی برای رزرو بهترین اتاق ها فقط شبی 130 دلار می پردازید. در ضمن در این ماه تعداد گردشگران شهر بسیار کم است و مجبور نیستید برای هر کاری مدت ها در صف بایستید. لقب این شهر زیبا شهر و سمبل این شهر فواره ای در دریاچه الو است. همچنین این شهر به عنوان پایتخت پارک های دنیا شناخته می شود. این شهر میزبان بیش از 51 میلیون توریست در سال است که سه میلیون و ششصدهزار نفر آن توریست های خارجی (غیر آمریکایی) است. فرودگاه بین المللی اورلاندو بیست و نهمین فرودگاه شلوغ دنیا و سیزدهمین فرودگاه شلوغ آمریکا است.

رم ایتالیا

هیچ وقت برای سفر به شهر رویایی رم بد نیست. اما ماه سپتامبر بهترین زمان برای سفر است. چرا که در این ماه بسیاری از گردشگرانی که در ماه آگوست به رم سفر نموده بودند، بر می گردند و شهر به حالت عادی خود بر می شود. مسافران داخلی هم کمتر می شوند. همه این ها دست به دست هم می دهند تا در این ماه بتوانید از کمترین قیمت ها برای اماکن اقامتی بهره ببرید. با شبی 131 دلار می توانید در هتل چهار ستاره اقامت کنید.

نیواورلئان آمریکا

آخرین هفته این ماه، ارزان ترین زمان برای سفر به نیو اورلئان است. با پرداخت 202 دلار می توانید هتل رزرو کنید یعنی 34 درصد کمتر از هفته ماردی گرا (Mardi Gras). نیواورلئان بزرگ ترین شهر ایالت لوئیزیانا در آمریکا است. این شهر بر کرانه رود میسی سیپی واقع شده و از بندرهای مهم آمریکا محسوب می شود.

یک دهه بعد از طوفان کاترینا، نیواورلان، آمریکا

کیپ تاون آفریقا

اگر علاقه مند به حیات وحش هستید و تماشای نهنگ ها را دوست دارید، این کار را از کوه تیبل (Table) انجام دهید. سفر به کیپ تاون در ماه اکتبر فرصت مناسبی است و قیمت هتل ها از 80 دلار به طور میانگین بیشتر نیست. کیپ تاون دومین شهر پرجمعیت آفریقای جنوبی بعد از ژوهانسبورگ است. شهر کیپ تاون همچنین پایتخت استان کیپ غربی (Western Cape) است. این شهر محبوب ترین مقصد دنیاگردان در قاره آفریقا است.

سان فرانسیسکو

یک هفته قبل از روز شکرگزاری ارزان ترین زمان برای سفر به شهر گلدن گیت است. میانگین هزینه اقامت در هتل، شبی 202 دلار است یعنی 50 درصد فصل پرگردشگر سال. گلدن گیت را می توان نه تنها سمبل سان فرانسیسکو بلکه، پس از مجسمه آزادی، سمبل آمریکا دانست. پل بی بریج که پل ارتباطی بین سان فرانسیسکو و اوکلند است نیز از پل های بزرگ و معروف این شهر است.

ریو دو ژانیرو برزیل

گران ترین فصل در ریو دو ژانیرو، اواخر دسامبر است زمانی که قیمت هتل ها 37 درصد بالاتر از سایر مواقع است. ریو دو ژانیرو که به اختصار ریو نامیده می شود، مرکز ایالت ریو دو ژانیرو، دومین شهر بزرگ برزیل و سومین منطقه شهری بزرگ آمریکای جنوبی است. این شهر توریستی در کنار کوه های انبوه از جنگل و سواحل و خلیج های اقیانوس اطلس قرار گرفته است. شهر ریو دو ژانیرو، میزبان بازی های المپیک تابستانی 2016 بوده است.

لاس وگاس

یکی از بهترین مقاصد گردشگری دنیا برای گذراندن روزهای آخر سال میلادی، لاس وگاس است. در این ماه، نرخ هتل ها به کمترین میزان خود می رسد. با پرداخت 84 دلار می توانید هتل رزرو کنید. نام این شهر که در زبان اسپانیایی به معنی مراتع سبز است گاهی فقط وگاس خوانده می شود و یکی از بزرگ ترین مراکز سرگرمی در دنیا است.

فرانکفورت

دو هفته اول ماه دسامبر، بهترین زمان برای سفر به فرانکفورت است. حال و هوای جشن در سراسر شهر وجود دارد و بازارهای کریسمس در گوشه و کنار شهر به چشم می خورند. هتل ها هم در ارزان ترین شرایط خود قرار دارند یعنی 56 درصد ارزان تر از فصل پرگردشگر سال. با پرداخت شبی 112 دلار می توانید در هتل چهار ستاره اقامت کنید.

منبع: تاپ تراول

به "ارزان ترین مکانهای گردشگری دنیا در 12 ماه سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزان ترین مکانهای گردشگری دنیا در 12 ماه سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید