گلکسی اس10 نسخه ای با نمایشگر تخت خواهد داشت

به گزارش وبلاگ رضا، سامسونگ در دو سری اس6 و اس7 معمولا پرچمدار خود را در دو نسخه با نمایشگری تخت و نمایشگری خمیده در کناره ها عرضه می کرد. این رویه در دو نسل اخیر از بین رفته و تمام پرچمداران سامسونگ با نمایشگری با لبه های خمیده عرضه می شوند. اگرچه نمایشگر های خمیده هم به ارگونومی دستگاه و هم به زیبایی آن می افزایند اما همیشه هستند کاربرانی که به دنبال نمایشگری تخت و ساده می گردند. حالا شایعاتی از چین شنیده می گردد که سامسونگ، پرچمدار بعدی خود یعنی گلکسی اس10 را در سه نسخه عرضه خواهد نمود که یکی از آن ها نمایشگری کاملا صاف خواهد داشت.

گلکسی اس10 نسخه ای با نمایشگر تخت خواهد داشت

اما خب گویا این نسخه، ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین نسخه گلکسی اس10 خواهد بود. درواقع پیش تر شنیده بودیم که سه نسخه از گلکسی اس10 عرضه می گردد که یکی از آن ها فقط یک دوربین داشته و خبری از سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر آن نخواهد بود. حالا با این خبری که منتشر گردیده گویا همین نسخه نمایشگری کاملا صاف خواهد داشت تا به نوعی ارزان ترین گزینه بین سه گوشی گلکسی اس10 باشد. اگر سامسونگ چنین استراتژی را پیش بگیرد، یعنی دقیقا کاری که اپل با عرضه آیفون XR انجام داده را پیش خواهند گرفت که در نهایت باید بگوییم این کار به نفع مصرف کننده خواهد بود.

از نظر اندازه، شنیده گردیده که نسخه فلت از گلکسی اس10، نمایشگری 5.8 اینچی خواهد داشت. دو نسخه دیگر این گوشی که جایگزین گلکسی اس9 و Galaxy S9+ می شوند نیز نمایشگر هایی با لبه خمیده و در اندازه 5.8 و 6.44 اینچ دارند.

هنوز از مشخصات سخت افزاری و در اصل تفاوت های این سه گوشی اطلاعی در دسترس نیست اما اگر همانطور که گفتیم، سامسونگ استراتژی اپل در عرضه آیفون XR را پیش گرفته باشد، گلکسی اس10 با نمایشگر تخت، مشخصات سخت افزاری تقریبا یکسانی با دو برادر برزرگ تر خود خواهد داشت. این ها فعلا شایعات اولیه هستند و تا معرفی این گوشی ها در اوایل سال میلادی بعدی، باید صبر کنیم. به نظر شما گلکسی اس10 می تواند فروش کم تر از انتظار اس9 را جبران کند؟

منبع: ubergizmo

منبع: دیجیکالا مگ

به "گلکسی اس10 نسخه ای با نمایشگر تخت خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی اس10 نسخه ای با نمایشگر تخت خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید