گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از اندونزی، سرمربی کره جنوبی: ایران را خیلی خوب آنالیز نموده بودیم، می خواهیم قهرمان شویم

به گزارش وبلاگ رضا، سرمربی تیم فوتبال امید کره جنوبی گفت که ایران را خیلی خوب آنالیز نموده بودند و به دنبال قهرمانی در بازی های آسیایی 2018 هستند.

گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از اندونزی، سرمربی کره جنوبی: ایران را خیلی خوب آنالیز نموده بودیم، می خواهیم قهرمان شویم

به گزارش خبرنگار اعزامی وبلاگ رضا از اندونزی، کیم هاک بوم، پس از برتری 2 بر صفر تیمش برابر ایران گفت: مسابقه سختی برگزار کردیم اما مقابل ایران ما یک تیم بودیم و پیروز شدیم. خوشحالم ایرانی را شکست دادیم که به عنوان صدرنشین صعود نموده بود و از این بابت از همه بازیکنانم تشکر می کنم و به آنها تبریک می گویم. حالا صعود نموده ایم و می خواهیم با همین قدرت بالا برویم و قهرمان شویم.

سرمربی کره گفت: ایران و سایر تیم ها را خیلی خوب آنالیز کردیم و حالا همه با هم روی بازی با ازبکستان تمرکز می کنیم.

وی در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه شما ستاره هایتان را به خاطر معافیت از سربازی به اینجا آورده ایدو آیا این موضوع می تواند عامل بر استرس تیمی شما در مراحل پایانی باشد، گفت: دوباره تاکید می کنم ما تیم هستیم و با همین روند تیمی به فکر قهرمانی هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از اندونزی، سرمربی کره جنوبی: ایران را خیلی خوب آنالیز نموده بودیم، می خواهیم قهرمان شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از اندونزی، سرمربی کره جنوبی: ایران را خیلی خوب آنالیز نموده بودیم، می خواهیم قهرمان شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید