نیکو کواچ: فرصت رسیدن بایرن مونیخ به صدر جدول به حداقل رسید

به گزارش وبلاگ رضا، نیکو کواچ پس از شکست تیمش مقابل بایرلورکوزن در هفته جاری رقابت های بوندس لیگای آلمان ادعا کرد هیچ نکته مثبتی در بازی باواریایی ها ندیده است.

نیکو کواچ: فرصت رسیدن بایرن مونیخ به صدر جدول به حداقل رسید

به گزارش وبلاگ رضا، نیکو کواچ سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ در کنفرانس خبری پس از شکست 3 بر یک تیمش برابر بایرلورکوزن گفت: بازی پرفشاری مقابل لورکوزن داشتیم. رقیب پیروز شد با خلق 4 موقعیت 3 بار دروازه ما را باز کند و مردود شدن گل رابرت لواندوفسکی در اواخر نیمه اول صحنه کلیدی و مهم بازی بود.

سرمربی بایرن مونیخ گفت: می دانستیم لورکوزن ما را مجازات خواهد نمود و اشتباهاتمان در رقم خوردن این نتیجه تاثیر داشت.گل لواندوفسکی احتمالا به خاطر سانتیمترها بود که از سوی یاری داور مردود اعلام شد اما اگر این اتفاق رخ نمی داد، ما با رجحان 2 بر صفر مقابل لورکوزن راهی رختکن می شدیم.

کواچ اضافه نمود: بازی ما هیچ نکته مثبتی نداشت. تنها نکته مثبت این است که دورتموند مقابل اینتراخت فرانکفورت برنده نشد و حالا ما باید از شانس خودمان در بازی های آینده استفاده کنیم. فرصت برای رسیدن به صدر به حداقل رسیده اما به طور کامل از دست نرفته و ما همچنان برای رسیدن به دورتموند کوشش خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نیکو کواچ: فرصت رسیدن بایرن مونیخ به صدر جدول به حداقل رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیکو کواچ: فرصت رسیدن بایرن مونیخ به صدر جدول به حداقل رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید