نخستین همایش تجلیل از مفاخر شهرستان صومعه سرا برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ رضا، نورالله صفرپور بعدازظهر سه شنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان صومعه سرا که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گشت، اظهارکرد: شهرستان صومعه سرا ظرفیت خوبی در حوزه فرهنگ و هنر و رسانه دارد.

نخستین همایش تجلیل از مفاخر شهرستان صومعه سرا برگزار می گردد

وی با بیان اینکه این شهرستان جزء شهرستان های برتر در حوزه رسانه است، اضافه نمود: خوشبختانه تعامل و همکاری خوبی بین رسانه و مسئولان در سطح شهرستان صومعه سرا مشاهده می گردد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه سرا در ادامه با اشاره به اینکه به همین منظور برای نکوداشت کوشش این عزیزان در سال جاری نخستین همایش مفاخر استان در حوزه رسانه برگزار می گردد، اعلام کرد: 20 نفر از مفاخر استان در حوزه هنر و رسانه در آینده نزدیک تجلیل می شوند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری همایش استانی و شهرستانی تجلیل از اصحاب رسانه با حضور نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در روزهای آینده، توضیح داد: براساس تصمیمات اتخاذ گردیده در کوشش هستیم تا تسهیلاتی بانکی برای وبلاگ رضا فعال شهرستان تهیه کنیم.

در ادامه این مراسم نیز رئیس بسیج رسانه صومعه سرا با بیان اینکه وبلاگ رضا جهادگران عرصه آگاهی بخشی به جامعه هستند، اظهار کرد: بسیج رسانه سازمانی با ماهیت انقلابی، مدافع و مروج آرمان های انقلاب و تعالی بخش است.

عبدالرضا جوهری با اشاره به اینکه بسیج رسانه شهرستان صومعه سرا از سال گذشته فعالیت خود را شروع نموده است، اضافه نمود: در حال حاضر 30 نفر در شهرستان صومعه سرا عضو این رسانه بوده که بیش از نیمی از آنها از وبلاگ رضا فعال خبرگزاری های رسمی و پایگاه های محلی شهرستان هستند.

وی وبلاگ رضا را پل ارتباطی میان مردم و مسئولان دانست و ادامه داد: آنها نماینده افکار عمومی هستند و عملکرد مسئولان و کارگزاران نظام را نیز به اطلاع مردم می رسانند.

منبع: mehrnews.com

به "نخستین همایش تجلیل از مفاخر شهرستان صومعه سرا برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین همایش تجلیل از مفاخر شهرستان صومعه سرا برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید