فوتبال روی بی رحمش را به ما نشان داد، عملکرد ما در لیگ بد نبود

به گزارش وبلاگ رضا، سید سیروس پورموسوی امشب پس از شکست تیمش در برابر سایپای تهران در نشست خبری سرانجام بازی اظهار کرد: امروز موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم ولی فوتبال روی بی رحم خود را به ما نشان داد. امشب در بهترین شرایط بودیم و به خوبی روی دروازه حریف موقعیت ایجاد کردیم.

فوتبال روی بی رحمش را به ما نشان داد، عملکرد ما در لیگ بد نبود

وی اضافه نمود: در ابتدای بازی گل بی موقعی دریافت کردیم ولی رفته رفته خود را بازیابی کردیم و موقعیت هایی روی دروازه آنها ایجاد کردیم و حتی به تیرک دروازه هم زدیم ولی دروازه بان حریف بهترین بازیکن میدان بود.

پورموسوی با اشاره به اینکه امشب مقداری احساسی کار کردیم، تاکید نمود: امشب باختیم ولی سرمان بالا است چرا که فوتبال خوبی بازی کردیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان توضیح داد: همه می دانند که فولادی که ما تحویل گرفتیم کجای جدول بود. به هر حال یک تیم را یک شبه نمی توان ساخت و به کورس قهرمانی بازگرداند.

پورموسوی گفت: در 6 هفته ابتدایی لیگ برتر عملکرد ما بد نبوده است ولی فوتبال صبر و حوصله می خواهد تا در آن موفق بود.

به گزارش وبلاگ رضا، از سری رقابت های هفته ششم لیگ برتر باشگاه های فوتبال ایران امشب تیم های فولاد خوزستان و سایپای تهران در استادیوم الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با پیروزی تیم تهرانی به سرانجام رسید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فوتبال روی بی رحمش را به ما نشان داد، عملکرد ما در لیگ بد نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال روی بی رحمش را به ما نشان داد، عملکرد ما در لیگ بد نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید