فوتبال دنیا، سرخیو راموس: اخراج لوپتگی دیوانگی است، با رونالدو هم دچار بحران گلزنی گردیده بودیم

به گزارش وبلاگ رضا، فوتبال دنیا - سرخیو راموس می گوید اخراج لوپتگی از سرمربیگری رئال مادرید اشتباهی بزرگ خواهد بود؛ وی رفتن رونالدو را تنها دلیل افت شمار گل های این تیم نمی داند.

فوتبال دنیا، سرخیو راموس: اخراج لوپتگی دیوانگی است، با رونالدو هم دچار بحران گلزنی گردیده بودیم

به گزارش وبلاگ رضا با وجود شکست یک بر صفر رئال مادرید در خانه آلاوس در هفته هشتم لالیگا که دومین باخت و چهارمین بازی بدون برد این فصل کهکشانی در لالیگا و چهارمین بازی بدون برد متوالی آنها در تمامی رقابت های این فصل بود، سرخیو راموس همچنان حامی سرمربی این تیم است.

کاپیتان رئال مادرید که تیمش بیش از 6 ساعت بازی نتوانسته گل بزند، پس از مصاف با آلاوس درباره زمزمه هایی که درباره احتمال اخراج خولن لوپتگی شنیده می گردد، گفت: گاهی اوقات تغییر مربی جواب می دهد و گاهی اوقات هم نه اما در مورد تیم ما برای صحبت از تغییر سرمربی خیلی زود است، ضمن اینکه این تصمیمی نیست که به نظر بازیکنان وابسته باشد.

راموس ادامه داد: افراد دیگری باید این تصمیمات را بگیرند اما تغییر کادر فنی هرگز چیز خوبی نیست. در مورد تیم ما این کار دیوانگی است. ما اولین نفراتی هستیم که می دانیم که می توانیم از وضعیت فعلی خارج شویم و آن را بهبود دهیم و این همان کاری است که می خواهیم انجام دهیم و به آن مطلع هستیم. تمام آنهایی که از الان روی نام رئال مادرید (به عنوان مدعی) خط می کشند، در طولانی مدت به اشتباه شان پی خواهند برد. صبر داشته باشید. جدول رده بندی لالیگا

با وجود افت شدید کیفیت خط حمله و شمار گل های رئال مادرید پس از جدایی او از رئال مادرید، راموس همچنان معتقد است که رفتن این ستاره پرتغالی دلیل افت کهکشانی ها نیست. وی ادامه داد: برخی از طرفداران فکر می نمایند که برای ما مهم نیستند اما این دقیقاً برعکس است، چون ما اولین کسانی هستیم که می خواهیم آنها را شاد کنیم و خط کشیدن روی نام ما اشتباهی بزرگ خواهد بود. شاید مردم الان بیشتر دارند درباره کریستیانو رونالدو و نبودنش در تیم ما حرف می زنند اما یادتان باشد که ما حتی زمانی که او اینجا بود هم در مقطعی دچار بحران گلزنی گردیده بودیم. این دفعه هم بالاخره دوباره آغاز به گلزنی می کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فوتبال دنیا، سرخیو راموس: اخراج لوپتگی دیوانگی است، با رونالدو هم دچار بحران گلزنی گردیده بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، سرخیو راموس: اخراج لوپتگی دیوانگی است، با رونالدو هم دچار بحران گلزنی گردیده بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید