فرصت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی تمدید شد

به گزارش وبلاگ رضا، آزمون پذیرش دستیاران دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال 1398 وفق مصوبات شورای آموزش پزشکی و تخصصی به صورت غیر متمرکز و توسط دانشگاه های مجری برنامه آموزشی در 7 تا 9 اردیبهشت 98 برگزار می گردد.

فرصت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی تمدید شد

در این دوره جهت تسهیل فرآیند ثبت نام و جلوگیری از تداخل بین دانشگاه های مختلف، ثبت نام به صورت متمرکز به وسیله سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی انجام می پذیرد و آنالیز مدارک نیز توسط دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی انجام می گردد.

پیش از این فرصت ثبت نام برای آزمون پذیرش دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) از شنبه 6 بهمن 97 شروع شده بود و تا 18 بهمن ادامه داشت. فرصت مجدد برای ثبت نام از شنبه 27 بهمن شروع می گردد و داوطلبان تا سه شنبه 30 بهمن فرصت دارند در این آزمون ثبت نام نمایند.

داوطلبان واجد شرایط تا ساعت 24 سه شنبه 30 بهمن 97 فرصت دارند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی و با توجه به رشته تخصصی پیش احتیاج و در نظر دریافت وضعیت شرکت در آزمون (عضو هیئت علمی، آزاد) صرفاً یک رشته و یک دانشگاه را انتخاب و براساس مفاد راهنما ثبت نام نمایند.

ثبت نام بیش از یک بار مجاز نبوده و باعث حذف نام داوطلب از لیست داوطلبان شرکت در آزمون می گردد. پس از ثبت نام و انتخاب رشته ، تغییر رشته به هیچ عنوان مجاز نیست.

کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای سه شنبه و چهارشنبه سوم و چهارم اردیبهشت ماه 98 به وسیله دانشگاه های علوم پزشکی متولی برگزاری آزمون توزیع می گردد.

آزمون در دو مرحله کتبی و شفاهی (به صورت منفرد یا ترکیبی از روش های آسکی (OSCE)، PMP، مصاحبه ساختارمند یا سایر روش های نوین ارزشیابی و اختصاصی مرتبط با رشته خود برگزار می گردد.

آزمون کتبی روز پنجشنبه 5 اردیبهشت 98 (در یک مکان در هر دانشگاه و رأس ساعت 9 صبح) و آزمون شفاهی کلیه رشته ها از تاریخ 7 تا 9 اردیبهشت 98 برگزار می گردد.

ظرفیت آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال 98 حدود 420 نفر در 82 دوره تکمیلی تخصصی و 17 دانشگاه علوم پزشکی و دو مرکز جهاددانشگاهی است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فرصت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید