طرح پوششی دولت انگلیس برای عملیات مخفی در دیگر کشور ها

به گزارش وبلاگ رضا، اسپوتنیک گزارش داد یک سازمان غیردولتی انگلیسی که هدف خود را دفاع از دموکراسی ها در برابر اطلاعات غلط معرفی می نماید درواقع در ماموریتی مخفی در امور داخلی کشور های اروپایی دخالت می نماید.

طرح پوششی دولت انگلیس برای عملیات مخفی در دیگر کشور ها

به گزارش ، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یک گروه هکر ادعا کرد مستنداتی به دست آورده است که نشان می دهد یک سازمان غیردولتی انگلیسی که هدف خود را دفاع از دموکراسی ها در برابر اطلاعات غلط معرفی می نماید در حقیقت ماموریتی مخفی دارد و ذیل عنوان یک پروژه تعیین از سوی لندن برای دخالت در امور داخلی کشور های اروپایی استفاده شده است.

گروه هک اینترنتی اِنانیمس (Anonymous) بر اساس مستندان افشا شده ادعا کرد طرح موسوم به ابتکار انسجام که یک شبکه متشکل از خوشه های واقع در سراسر اروپا و آمریکای شمالی است در سال 2015 به منظور افشا کردن و مقابله با تبلیغات دروغین و سوء تبلیغات راه اندازی شد، اما در حقیقت یک پروژه راه اندازی شده و تحت حمایت مالی لندن است که به وسیله افرادی در سفارتخانه های انگلیس در دیگر کشور ها راهنمایی می گردد.

بنا به اعلام گروه اِنانیمس یکی از بارزترین طرح های این پروژه، جلوگیری از انتخاب پدرو بانوس چهره هوادار روسیه به عنوان رئیس دستگاه اطلاعاتی اسپانیا بود.

گروه اِنانیمس اضافه کرد سازمان اطلاعات و جاسوسی انگلیس می تواند عملیات مشابهی در فرانسه، آلمان، ایتالیا، هلند، نروژ، لیتوانی، صربستان و مونته نگرو انجام دهد.

این گروه معقتد است دولت انگلیس در بلندمدت در پی ایجاد خوشه هایی مشابه در سراسر دنیا از جمله در خاورمیانه، شمال آفریقا، آمریکا و اروپا است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "طرح پوششی دولت انگلیس برای عملیات مخفی در دیگر کشور ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح پوششی دولت انگلیس برای عملیات مخفی در دیگر کشور ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید