طرح های آبیاری تحت فشار در بخش کشاورزی استان بوشهر گسترش می یابد

به گزارش وبلاگ رضا، عبدالکریم گراوند عصر دوشنبه در آیین افتتاح پروژه های دهه فجر در شهرستان تنگستان با اشاره به طرح های آبیاری تحت فشار گفت: در برنامه پنجم توسعه هزار و 574 هکتار از اراضی کشاورزی استان بوشهر تحت آبیاری تحت فشار نهاده شد.

طرح های آبیاری تحت فشار در بخش کشاورزی استان بوشهر گسترش می یابد

وی افزود: در سال های 96 و 97 نیز طرح های آبیاری تحت فشار در استان بوشهر توسعه یافت و هفت هزار هکتار اراضی کشاورزی استان تحت پوشش این نوع آبیاری نهاده شد که تا 10 هزار هکتار نیز افزایش پیدا خواهد نمود.

استاندار بوشهر همدلی و هم افزایی مردم و مسئولان را نتیجه بخش دانست و اعلام کرد: اجرای طرح های عمرانی و اقتصادی در سطح استان بوشهر با وحدت و همدلی و انسجام نمایندگان مجلس با مدیران استانی در حال اجرا است.

وی در ارتباط با سد خائیز تنگستان نیز بیان داشت: مشکل اقتصادی برای اجرای این طرح وجود ندارد و با پیگیری های انجام شده اعتبار مورد احتیاج تامین شده و در سفر رئیس جمهور نیز اعتبارات تکمیلی دریافت خواهد شد.

گراوند با اشاره به افتتاح طرح بیمارستان امام حسین اهرم اعلام کرد: وزارت نفت و وزارت بهداشت گام های مهمی را در راستای توسعه این بیمارستان برداشتند که جای تقدیر دارد.

وی اضافه نمود: خدمت زیر سایه پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ما افتخار است و اینکه به مردم تنگستان خدمت می کنیم افتخاری بزرگ است. تنگستان نامی آشنا برای همه مردم ایران است و باید کوشش کنیم تا خدمات گسترده تری به مردم این شهرستان ارائه گردد .

استاندار بوشهر توضیح داد: دشمنان نظام مقدس اسلامی کوشش گسترده ای کردند تا این نظام را از پای درآورند ولی امروز ما در اوج اقتدار و توانمندی چهل سالگی انقلاب را جشن می گیریم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "طرح های آبیاری تحت فشار در بخش کشاورزی استان بوشهر گسترش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح های آبیاری تحت فشار در بخش کشاورزی استان بوشهر گسترش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید