رضا رهقی: مگر فوتبال جای گردن کلفت هاست؟، سر بادران را بریدند

به گزارش وبلاگ رضا، رضا رهقی، مدیر تیم فوتبال بادران تأکید کرد که داوری مسابقه این تیم مقابل کارون اروند خرمشهر، تأثیر مهمی در باخت شان داشت.

رضا رهقی: مگر فوتبال جای گردن کلفت هاست؟، سر بادران را بریدند

رضا رهقی درباره اتفاقات حاشیه ای دیدار تیم های فوتبال کارون اروند خرمشهر و بادران به خبرنگار ورزشی وبلاگ رضا گفت: بازی از لحاظ فنی کاملاً به سود تیم ما بود که حرکات مدیرعامل حریف همه چیز را تغییر داد. ما با یک گل جلو بودیم که مدیرعامل اروند به یکباره به زمین آمد و به داور گفت که می دهیم تو را با دستبند ببرند. از طرفی بچاری (مربی کارون اروند) هم با هوچی گری، به دنبال به هم زدن جو بازی بود. هدف آنها این بود که داور را تحت تأثیر قرار دهند.

وی ادامه داد: مدیرعامل اروند خرمشهر چگونه و با چه مجوزی اجازه پیدا کرد در زمین مسابقه حضور پیدا کند؟ مگر جای مدیرعامل آن بالا نیست؟ مگر فوتبال جای گردن کلفت هاست که یک مدیرعامل اینگونه اجازه پیدا می نماید به وسط زمین بیاید؟

رهقی تأکید کرد: ما یک گل زده بودیم و بازی در دست بادران بود، اما به یکباره روند داوری علیه ما شد و یک پنالتی صدرصد به سود تیم مان نگرفتند. سؤال من از مسئولان این است که چگونه مدیرعامل اروند اجازه حضور در زمین را پیدا کرد؟ مگر فوتبال میدان جنگ است که مدیرعامل آنها وسط زمین آمده و برای همه شاخ و شانه می کشد؟ باید به حال این فوتبال تأسف خورد که چنین اتفاقاتی را می بینیم. در این بازی سر بادران را مثل آب خوردن بریدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رضا رهقی: مگر فوتبال جای گردن کلفت هاست؟، سر بادران را بریدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضا رهقی: مگر فوتبال جای گردن کلفت هاست؟، سر بادران را بریدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید