دستاوردهای انقلاب در حوزه بین الملل مورد توجه قرار گیرد

به گزارش وبلاگ رضا، سیدحسن حسینی، پیش از ظهر امروز در جمع فعالان فرهنگی که در سالن همایش های صدا و سیمای یزد با حضور معاون صدا و سیمای کشور و مدیرکل صدا و سیمای یزد به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار گردید، گفت: یکی از کارهای مهمی که لازم است صدا و سیما انجام دهد، نشان دادن نفود و پیشرفت انقلاب در کشورهای منطقه و جهان است.

دستاوردهای انقلاب در حوزه بین الملل مورد توجه قرار گیرد

وی عنوان نمود: موج اسلام خواهی و عدالت خواهی که امروز در کشورهای منطقه به راه افتاده، متاثر از پیروزی انقلاب است اما کمتر به این کارکرد انقلاب پرداخته گردیده است.

حسینی تاکید نمود: وظیفه ما است که وضعیت فعلی کشور را با 40 سال پیش مقایسه نموده و نتایج آن را به مردم اعلام کنیم تا در دل آنها امید ایجاد گردد.

مسئول دبیرخانه بین المللی یزد حسینیه ایران توضیح داد: اینکه بعد از 40 سال در بیش از 100 کشور دنیا موسساتی از جمهوری اسلامی وجود داشته باشد و تفکر اسلام ناب محمدی (ص) را ترویج کند، مایه عزت و افتخار است و این مهم باید مورد توجه رسانه ملی قرار گیرد.

فاطمی، معاون صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز در این نشست با استقبال از این پیشنهاد گفت: این پیشنهاد باید به عنوان یک سیاست راهبردی در صدا و سیمای مرکز یزد مورد استقبال قرار گیرد و کوشش خواهیم کرد در برنامه های 40 سالگی انقلاب اسلامی، این ایده ترویج و برای آن برنامه سازی گردد.

منبع: mehrnews.com

به "دستاوردهای انقلاب در حوزه بین الملل مورد توجه قرار گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستاوردهای انقلاب در حوزه بین الملل مورد توجه قرار گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید