ترامپ: در دیدار با رهبران کشورهای دیگر اتفاق بدی نمی افتد

به گزارش وبلاگ رضا، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در ویدئوی جدیدی که از صحبت هایش منتشر گردیده از دیدارهایش با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و همچنین کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی دفاع و استدلال نموده که هیچ اتفاق بدی نمی تواند در دیدار با رهبران کشورهای خارجی بیفتد.

ترامپ: در دیدار با رهبران کشورهای دیگر اتفاق بدی نمی افتد

به گزارش وبلاگ رضا، به نقل از رویترز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در این ویدئوی حدودا یک دقیقه ای از صحبت هایش که در توئیتر انتشار پیدا نموده گفته است: من مدت هاست می گویم که اگر شما رئیس جمهور باشید باید با رهبران کشورهای خارجی دیدار کنید چون شما در آن صورت چیزی از دست نمی دهید و خیلی چیزها هم به دست می آورید.

ترامپ توضیح داد: قرار نیست با این کار هیچ اتفاق بدی بیفتد و این قرار است یک اتفاق مثبت باشد به ویژه آنکه رئیس جمهور کشور شما بداند چه کار می نماید.

ترامپ به دیدار ماه ژوئن خود با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در سنگاپور اشاره نموده و آن را با بازگشت بقایای اجساد آمریکایی های کشته گردیده در جنگ کره مرتبط دانست.

این دیدار ترامپ با رهبر کره شمالی در چارچوب تلاشی از سوی دولت ترامپ به منظور واداشتن پیونگ یانگ به کنار گذاشتن سلاح های هسته ای اش صورت گرفت.

در ویدئوی صحبت های ترامپ که شنبه منتشر شد او همچنین از دیدار ماه ژوئیه خود با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در شهر هلسینکی دفاع نموده و گفت: در این دیدار خیلی چیزها تکمیل شد.

با این حال تعیین نیست که رئیس جمهور آمریکا به چه دستاوردهایی در دیدارش با پوتین اشاره دارد. بسیاری از قانونگذاران آمریکایی بعد از این دیدار رودرروی ترامپ و پوتین تقاضا کردند که مفاد و جزئیات توافق های بالقوه آنها انتشار پیدا کند.

اظهارات اخیر ترامپ درباره دیدارش با رهبران کشورهای خارجی بعد از آن مطرح می گردد که او ماه گذشته میلادی مدعی گردیده بود که مایل به دیدار با رهبران ایران بدون پیش شرط است.

با این حال بعد از طرح این صحبت ها مایک پامپئو، وزیر امور خارجه دولت ترامپ برای هرگونه مذاکره با ایران پیش شرط گذاشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ترامپ: در دیدار با رهبران کشورهای دیگر اتفاق بدی نمی افتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: در دیدار با رهبران کشورهای دیگر اتفاق بدی نمی افتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید