باشگاه های استقلال و پرسپولیس شهریورماه 98 واگذار می شوند

به گزارش وبلاگ رضا، مدیرکل توسعه ورزش حرفه ای و امور باشگاه ها وزارت ورزش و جوانان، زمان واگذاری باشگاه های فوتبال استقلال و پرسپولیس را شهریورماه سال 98 عنوان نمود.

باشگاه های استقلال و پرسپولیس شهریورماه 98 واگذار می شوند

به گزارش ایرنا، اعضای کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 کل کشور دی ماه سال جاری در نشست خود بر واگذاری 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس تا انتها سال 98 تاکید نمودند.

افشین داوری روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا اضافه کرد: وزارت ورزش و جوانان آمادگی و اراده کامل برای واگذاری باشگاه های فوتبال استقلال و پرسپولیس را دارد.

به گفته وی، این وزارتخانه شرایط لازم برای واگذاری 2 تیم به وسیله سازمان خصوصی سازی را نیز فراهم نموده است.

مدیرکل توسعه ورزش حرفه ای و امور باشگاه ها وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: در زمینه واگذاری این باشگاه ها به بخش خصوصی، مدیران متولی با سازمان خصوص سازی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، کمیسیون اصل 44 قانون اساسی و اتاق بازرگانی ایران نشست های تخصصی برگزار نموده اند.

داوری تاکید نمود: در نشست های مستمر پیشنهادهای مختلفی برای نحوه واگذاری باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز ارائه شد که در نهایت به یک جمع بندی واحدی رسیده اند.

وی تاکید نمود: از این رو تا شهریورماه سال 98 فرصت واگذاری قطعی دو باشگاه فوتبال استقلال و پرسپولیس داده شده است.

به گفته وی، تمامی شروط واگذاری از جمله میزان زیرساخت ها، میزان درآمدها و بدهی های 2 باشگاه جمع آوری شده است تا به صورت یک بسته در اختیار متولیان امر قرار گیرد.

داوری یادآور شد: مسئولیت اصلی واگذاری باشگاه استقلال و پرسپولیس برعهده سازمان خصوصی سازی کشور است و وزارت ورزش و جوانان نیز اداره و شرایط لازم برای این واگذاری را دارد.

مدیرکل توسعه ورزش حرفه ای و امور باشگاه ها وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال ایرنا که اگر خریدار قصد خروج این دو باشگاه از تهران را داشته باشد چه سرنوشتی برای دو تیم باید متصور شد، گفت: واگذاری این باشگاه ها به وسیله فرابورس و درصدی انجام می گردد و یکی از شرایط آن خارج نشدن مالکیت این دو تیم از تهران است.

به گفته وی، این دو باشگاه به یک شخص یا فرد خاص واگذار نمی گردد، بلکه نوع واگذاری به صورت فرابورسی است، به همین دلیل تمام کوشش های اجرا شده است تا شهریورماه این واگذاری با کمترین نواقص انجام می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "باشگاه های استقلال و پرسپولیس شهریورماه 98 واگذار می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه های استقلال و پرسپولیس شهریورماه 98 واگذار می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید