آل کثیر: نوع خوشحالی ام بعد از گلزنی طبیعی بود، هیچ بازیکنی نیمکت نشینی را دوست ندارد

به گزارش وبلاگ رضا، مهاجم تیم فوتبال پیکان گفت: در هفته های گذشته فشار زیادی روی من وجود داشت و طبیعی بود که بعد از گل زدن به گسترش فولاد آن طور خوشحالی کنم.

آل کثیر: نوع خوشحالی ام بعد از گلزنی طبیعی بود، هیچ بازیکنی نیمکت نشینی را دوست ندارد

عیسی آل کثیر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ رضا، درباره تساوی تیمش برابر گسترش فولاد تبریز گفت: ما بازی خوبی انجام دادیم و حریف هم عملکرد خوبی داشت. هر دو تیم چند فرصت خوب برای گلزنی داشتند، اما در نهایت بازی مساوی تمام شد. به دلیل اینکه ما میزبان بودیم، این تساوی به ضررمان تمام شد. ما چند فرصت خوب را از دست دادیم و می توانستیم برنده باشیم، این در حالی است که روی گل گسترش فولاد لحظه ای غفلت کردیم و ضربه اش را خوردیم.

مهاجم تیم فوتبال پیکان درباره گلی که برای پیکان به ثمر رساند و خوشحالی بعد از گلش که پیراهن خود را درآورد، تأکید کرد: در هفته های گذشته چون نیمکت نشین بودم، فشار زیادی روی من وجود داشت و دوست داشتم یک فرصت به من برسد تا از آن استفاده کنم. وقتی گل زدم طبیعی بود که آن طور خوشحالی کنم. به هرحال با آن گل از شکست فرار کردیم، هر چند که نباید زحمات دیگر بازیکنان را هم نادیده بگیریم.

وی با اشاره به نیمکت نشینی اش در پیکان توضیح داد: من برای تصمیم سرمربی تیمم احترام قائل هستم و کوشش می کنم تا در ترکیب اصلی قرار بگیرم. هیچ بازیکنی نیمکت نشینی را دوست ندارد و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. امیدوارم که در بازی های آینده شرایط برای من تغییر کند و وضعیت بهتری داشته باشم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آل کثیر: نوع خوشحالی ام بعد از گلزنی طبیعی بود، هیچ بازیکنی نیمکت نشینی را دوست ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آل کثیر: نوع خوشحالی ام بعد از گلزنی طبیعی بود، هیچ بازیکنی نیمکت نشینی را دوست ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید