مسی به گریزمان: بیا بارسا

به گزارش وبلاگ رضا، گریزمان به سران باشگاه اتلتیکو اطلاع داده زمانیکه لیونل مسی از شما می خواهد راهی بارسلونا شوید، نمی توانید به خواسته او پاسخ منفی دهید.

مسی به گریزمان: بیا بارسا

مسی به گریزمان: بیا بارسا

انتشار ویدئویی از آنتوان گریزمان که در آن جدایی اش از اتلتیکو مادرید را رسما اعلام نموده بود، حدس ها در خصوص مقصد احتمالی او شروع شد و به نظر می رسد بارسلونا از شانس بیشتری برای خرید مهاجم فرانسوی برخوردار است و در این میان لیونل مسی نیز با تماس با گریزمان، وی را برای این انتقال قانع نموده است.

رادیو مارکا مدعی شد جلسه ای میان گریزمان و مدیران اتلتیکو مادرید برگزار شده و در این نشست گریزمان به سران باشگاه اطلاع داده زمانیکه لیونل مسی از شما می خواهد راهی بارسلونا شوید، نمی توانید به خواسته او پاسخ منفی دهید.

البته تعیین نیست آیا مسی خودش شخصا تماس گرفته یا غیرمستقیم به گریزمان برای حضور در بارسا پیشنهاد داده است، زیرا بعضی منابع اسپانیایی مدعی شدند این پیام به وسیله جرارد پیکه، دوست صمیمی گریزمان به وی رسیده است.

به هر حال علیرغم عدم موافقت بعضی مدیران بارسا برای خرید گریزمان، همچنان آبی اناری ها از بالاترین شانس برای جذب این بازیکن برخوردارند و محتمل است به زودی مراسم معارفه گریزمان در ورزشگاه نوکمپ برگزار گردد.

منبع: ایران ورزشی

به "مسی به گریزمان: بیا بارسا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی به گریزمان: بیا بارسا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید