علی اصغر حسن زاده: با ناظم الشریعه و مسئولان تیم ملی در مورد پاداش ها صحبت نموده ام، جایزه مرد سال آسیا متعلق به تک به تک بچه های تیم است

به گزارش وبلاگ رضا، علی اصغر حسن زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال گفت: با سرمربی و مسئولان تیم ملی فوتسال در مورد پرداخت پاداش های عقب افتاده بازیکنان تیم ملی صحبت نموده ام.

علی اصغر حسن زاده: با ناظم الشریعه و مسئولان تیم ملی در مورد پاداش ها صحبت نموده ام، جایزه مرد سال آسیا متعلق به تک به تک بچه های تیم است

علی اصغر حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی وبلاگ رضا درباره حضور تیم ملی فوتسال در تورنمنت اسلواکی و اردوی تیم ملی پیش از این مسابقات گفت: پس از جام ملت های آسیا این اولین اردویی است که من حضور دارم و بچه ها شرایط خوبی دارند. همه بازیکنان از دل لیگ آمده اند و در شرایط مسابقه هستند. به نظرم دیدار با روسیه و اسلواکی هم یاری زیادی به تیم ملی خواهد نمود تا بچه ها هم به هماهنگی برسند و هم بازیکنان جوان تر تجربه کسب نمایند.

وی در مورد اینکه با توجه به لغو دیدار با برزیل و تورنمنت قزاقستان آیا دیدار با اسلواکی و روسیه می تواند کمبود بازی های دوستانه را جبران کند، توضیح داد: بازی های دوستانه با توجه به اینکه سال جاری بازی رسمی نداشتیم، می تواند به بازیکنان جوان و همه بچه ها یاری کند. به طور کلی باز ی با تیم های پُرقدرت جهان به هماهنگی بازیکنان یاری خواهد نمود.

کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان درباره کسب عنوان مرد سال فوتسال آسیا برای چهارمین بار گفت: خدا را شکر می کنم بعد از اینکه یک سال فوق العاده را با بچه ها پشت سر گذاشتم و قهرمانی آسیا با تیم ملی و قهرمانی در باشگاه های آسیا را با مس سونگون جشن گرفتم، توانستم این عنوان را برای چهارمین بار به دست بیاورم. از همه بچه ها تشکر می کنم که یاری کردند تا به این مقام برسم. این جایزه متعلق به تک تک بچه های تیم است و من به نمایندگی از آنها این عنوان را کسب کردم. این مقام ملی است و افتخارش برای تمام مردم ایران است که پرچم کشورمان به اهتزاز در می آید.

نزدیک به یک سال از قهرمانی ایران در آسیا می گذرد، اما هنوز پاداش بازیکنان تیم ملی پرداخت نشده است، آیا به عنوان کاپیتان تیم ملی صحبتی در این خصوص انجام داده اید؟، حسن زاده در واکنش به این پرسش گفت: همان طور که گفتم پس از مسابقات قهرمانی آسیا این اولین اردویی است که من شرکت کردم و در همان ابتدا هم با محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتبال و مسئولان تیم در این مورد صحبت کردم. به نظرم واقعاً این اتفاق خوب نیست. ما سال گذشته قهرمان شدیم و پاداش هم مبلغ زیادی نبود که پرداخت آن تا الان طول بکشد. امیدوارم این پرداخت ها زودتر انجام گردد. آن طور هم که وعده داده اند قرار است به زودی پاداش ها پرداخت گردد. به نظرم خیلی جالب نیست بعد از قهرمانی در آسیا و زحمتی که اعضای تیم کشیدند خیلی حرف از پاداش بزنیم. بچه ها اصلاً به خاطر پاداش بازی نکردند و فقط به کسب خاطر افتخار و پیراهن مقدس تیم ملی بازی می نمایند و اصلاً نگاه مالی ندارند، اما بعد از قهرمانی همه انتظار دارند همان طور که به فوتبال رسیدگی می گردد به این رشته هم رسیدگی گردد. ما خودمان هم قبول داریم فوتبال و فوتسال قابل مقایسه نیستند، ولی اینکه بعد از قهرمانی پاداش ها تا الان پرداخت نگردد خیلی جالب نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "علی اصغر حسن زاده: با ناظم الشریعه و مسئولان تیم ملی در مورد پاداش ها صحبت نموده ام، جایزه مرد سال آسیا متعلق به تک به تک بچه های تیم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی اصغر حسن زاده: با ناظم الشریعه و مسئولان تیم ملی در مورد پاداش ها صحبت نموده ام، جایزه مرد سال آسیا متعلق به تک به تک بچه های تیم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید