شاهکار کشتی ایران در بوداپست ، 10 وزن بدون یک فینالیست

به گزارش وبلاگ رضا، با توجه به شکست کشتی گیران در دو وزن خاتمهی مسابقات جهانی ، کشتی آزاد بدون داشتن حتی یک فینالیست به کار خود خاتمه می دهد. بعید است کسی به یاد بیاورد آخرین بار چه زمانی کشتی این نتیجه را کسب نموده بود.

شاهکار کشتی ایران در بوداپست ، 10 وزن بدون یک فینالیست

به گزارش وبلاگ رضا ، کشتی ایران در حالی به روز آخر مسابقات جهانی کشتی آزاد در مجارستان رسید که در 10 وزن یک فینالیست ندارد.

با برگزاری رقابت های دو وزن سرانجامی مسابقات جهانی کشتی آزاد در مجارستان یونس امامی در وزن 70 کیلو گرم و مجتبی گلیج در وزن 97 کیلو گرم با شکست مقابل رقبای خود در همان دور نخست شانس رسیدن به فینال را از دست دادند.

یونس امامی در وزن 70 کیلو گرم به مصاف سالکلزانوف از اسلواکی رفت و با شکست مقابل این کشتی گیر از راهیابی به مراحل به بعد باز ماند. با توجه به اینکه حریف یونس امامی کشتی گیر مطرحی نیست بعید است که بتواند به مراحل بالاتر صعود کند.

در وزن 97 کیلو گرم مجتبی گلیج در مسابقه اول به مصاف آبروف از آذربایجان رفت و با نتیجه 10 بر صفر باخت تا او هم در اولین مسابقه خود بازنده باشد. آلبروف برای رسیدن به فینال باید رشید سعداله اف را شکست بدهد.

با شکست این دو نفر و با توجه به اینکهخ در هشت وزن قبلی هم کشتی ایران فینالست نداشت ؛ کشتی ایران در 10 وزن بدون داشتن یک فینالیست به کارش سرانجام می دهد و این بدترین نتیجه در مسابقات جهانی حداقل در یک دهه اخیر است.

منبع: ایران ورزشی

به "شاهکار کشتی ایران در بوداپست ، 10 وزن بدون یک فینالیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهکار کشتی ایران در بوداپست ، 10 وزن بدون یک فینالیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید