سیلاب 40 کیلومتر از جاده خرم آباد - پلدختر را تخریب کرد

به گزارش وبلاگ رضا، معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: 40 کیلومتر از جاده خرم آباد - پلدختر بر اثر سیلاب اخیر تخریب شده است.

سیلاب 40 کیلومتر از جاده خرم آباد - پلدختر را تخریب کرد

به گزارش وبلاگ رضا به نقل از مهر، گودرز امیری در گفت و گو با رسانه ها، گفت: 40 کیلومتر از جاده خرم آباد - پلدختر بر اثر سیلاب اخیر تخریب شده است.

وی با بیان اینکه از این میزان، 30 کیلومتر در کنار رودخانه واقع شده و از طریق دیوار حفاظتی، حفظ شده بود، اضافه کرد: این دیواره توسط سیل کاملاً تخریب شده و برای ساخت مجدد آن 100 میلیارد تومان اعتبار ضروری است.

معاون عمرانی استاندار لرستان با بیان اینکه امیدواریم این اعتبار تامین گردد، اضافه کرد: علاوه بر احداث دیواره، لایروبی 30 کیلومتر مذکور نیز بایستی انجام گردد.

امیری با اشاره به اینکه رئیس سازمان راهداری کشور قول مساعد دادند که ماشین آلات استان های مشخص را در اختیار ما بگذارند، اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم به سرعت لایروبی این 30 کیلومتر از جاده خرم آباد - پلدختر را انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه یک پل عابر پیاده که توسط ارتش نصب شده بود دچار آسیب شده است، اضافه کرد: یک پل دیگر در روستای کلات زیودار که در نزدیکی این روستایی که پل آن دچار مشکل شده است، نصب شده و اهالی این روستا می توانند از آن برای عبور استفاده نمایند.

امیری اضافه کرد: در نزدیکی پل تخریب شده یک پل موقت دیگر توسط سازمان راهداری ایجاد شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "سیلاب 40 کیلومتر از جاده خرم آباد - پلدختر را تخریب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیلاب 40 کیلومتر از جاده خرم آباد - پلدختر را تخریب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید