جمهوری خواستار نیز به حامیان استیضاح ترامپ پیوستند

به گزارش وبلاگ رضا، ایرنا نوشت: در پی درخواست های متعدد دموکرات ها برای استیضاح ترامپ، مارک آمودی نماینده حزب جمهوری خواه کنگره نیز روز شنبه به حامیان استیضاح ترامپ پیوست.

جمهوری خواستار نیز به حامیان استیضاح ترامپ پیوستند

به گزارش یاهو نیوز، مارک آمودی نماینده جمهوری خواه کنگره به عنوان اولین نماینده از حزب جمهوری خواه آشکارا از روند استیضاح رئیس جمهوری آمریکا حمایت کرد.

آمودی نماینده حوزه انتخابیه نوادا به ایندیپندنت گفت: استفاده از سازمان های دولتی، اگر اثبات گردد، برای انگشت گذاشتن بر مقیاس انتخابات، فکر نمی کنم کار درستی باشد.

آمودی با توجه به پرونده ترامپ در خصوص تحت فشار قراردادن رئیس جمهوری اوکراین برای پیشبرد اهداف سیاسی خود علیه جو بایدن گفت: اگر تعیین گردد که ترامپ در روند فشار جو بایدن دست به کارهایی زده است باید گفت برای وی مشکل پیش خواهد آمد.

رئیس جمهوری آمریکا در یک مکالمه تلفنی در تاریخ 25 ژوئیه (سوم مرداد) با ولدیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین، به دنبال تحت فشار قراردادن رقیب سیاسی خود جو بایدن بوده است.

با توجه به افشای این موضوع، دموکرات ها تحقیقات استیضاح ترامپ و همچنین کوشش احتمالی دولت وی برای مبهم کردن موضوع تماس تلفنی را شروع نموده اند.

آمودی نماینده جمهوری خواه کنگره همچنین بعد از انتشار مصاحبه خود در بیانیه ای اظهار داشت: مجلس نمایندگان و سنا آمریکا هر دو به اتفاق آراء از قطعنامه ای حمایت نموده اند که بیانگر حس کنگره است و نشان می دهد که شکایت افشاگر که در تاریخ 12 آگوست (21 مرداد) در اختیار بازرس کل جامعه اطلاعاتی نهاده شد باید خیلی فوری به کمیته منتخب اطلاعات سنا و کمیته منتخب اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا منتقل گردد.

کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا روز پنجشنبه (4 مهر) نسخه غیرمحرمانه ای از شکایت یک افشاگر را که به جزییات تماس تلفنی ترامپ و ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین پرداخته، منتشر کرد.

این افشاگر که از مقامات سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) است ترامپ را متهم به کوشش برای قانع کردن همتای اوکراینی خود برای تحقیقات درباره جو بایدن نامزد انتخابات و معاون رئیس جمهور سابق و پسرش هانتر نموده تا به انتخابات دوباره ترامپ در انتخابات سال 2020 یاری کند.

کاخ سفید پیش از این، نسخه مکتوبی از این تماس تلفنی را منتشر کرد. این نسخه چند روز بعد از تاخیر در پرداخت یاری چند میلیون دلاری آمریکا به اوکراین منتشر شده است.

310311

منبع: خبرآنلاین

به "جمهوری خواستار نیز به حامیان استیضاح ترامپ پیوستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمهوری خواستار نیز به حامیان استیضاح ترامپ پیوستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید