تلفات کرونا در آمریکا از 40 هزار نفر گذشت

به گزارش وبلاگ رضا به نقل از اِی بی سی نیوز، دانشگاه جانز هاپکینز امروز دوشنبه در گزارشی گفت که شمار قربانیان کرونا در آمریکا به 40 هزار و 690 نفر افزایش یافته است.

تلفات کرونا در آمریکا از 40 هزار نفر گذشت

بر اساس اعلام این رسانه، این در حالیست که طی شبانه روز گذشته 1590 بیمار دیگر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

به گزارش شبکه تلویزیونی سی اِن اِن، آمریکا تا به امروز بدترین کشور از نظر ابتلا به کوید 19 بوده به نحوی که تست کرونای بیش از 760 هزار نفر در این کشور مثبت اعلام شده است.

یو اس اِی تودی چندی پیش در گزارشی گفت که اقدام دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در اعلام سرانجام قرنطینه های کرونایی در بعضی ایالت ها با واکنش منفی کادر درمانی این کشور روبرو شده به طوری که کادر درمانی در خیابان های دنور مقابل کسانی ایستاده اند که برای برچیده شدن قرنطینه و آزادی رفت و آمد تظاهرات نموده اند.

در همین رابطه، خبرگزاری آناتولی نیز در گزارشی گفت که افزایش شمار مبتلایان و قربانیان این بیماری در آمریکا ادامه دارد. بیشترین آمار ابتلا و قربانی در ایالت های نیویورک، نیوجرسی و ماساچوست ثبت شده است.

در روزهای گذشته نیز طرفداران ترامپ در حالی که مسلح به سلاح های گرم بودند با حضور در خیابان ها خواهان سرانجام قرنطینه بودند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تلفات کرونا در آمریکا از 40 هزار نفر گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلفات کرونا در آمریکا از 40 هزار نفر گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید