برکناری علی اشکانی از سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی، پازاج، سرمربی موقت

به گزارش وبلاگ رضا، جلسه شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی دقایقی پیش به سرانجام رسید و احد پازاج، مدیر تیم های ملی به عنوان سرمربی موقت انتخاب شد.

برکناری علی اشکانی از سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی، پازاج، سرمربی موقت

به گزارش وبلاگ رضا، جلسه شواری فنی تیم های ملی کشتی فرنگی دقایقی پیش به انتها رسید. قرار بود در این جلسه پس از ارائه گزارش از سوی احد پازاج، مدیر تیم ملی کشتی فرنگی، اعضای شورای فنی در خصوص ادامه یا قطع همکاری با علی اشکانی، تصمیم گیری نمایند.

در این جلسه مقرر شد با توجه به گزارش مدیر تیم ملی و گزینه های وی برای سرمربیگری تیم ملی، علی اشکانی دیگر به کار خود در تیم ملی ادامه ندهد و فعلا تا اطلاع ثانوی، احد پازاج، مدیر تیم ملی به عنوان جانشین علی اشکانی، سرمربیگری تیم ملی را بر عهده خواهد داشت.

پازاج به اعضای شورای فنی اعلام نموده پنج یا شش گزینه برای سرمربیگری تیم ملی در اختیار دارد که نهایتا ظرف یک هفته آینده سرمربی تیم ملی با نظر شورای فنی انتخاب خواهد شد.

بهرام مشتاقی در مصاحبه با وبلاگ رضا با تائید این خبر اظهار کرد: در این جلسه علی اشکانی حضور نداشت. مدیر تیم ملی گزارش خود را ارائه کرد و پس از بحث های انجام شده مقرر شد خود پازاج با توجه به اتمام قرارداد علی اشکانی، سرمربی گری تیم ملی را تا اطلاع ثانوی برعهده داشته باشد و قطعا ظرف هفته آینده سرمربی تیم ملی از بین گزینه هایی که مدیر تیمهای ملی معرفی می نماید، با نظر شورای فنی انتخاب گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برکناری علی اشکانی از سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی، پازاج، سرمربی موقت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برکناری علی اشکانی از سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی، پازاج، سرمربی موقت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید